פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
טקס הדלקת נרות חנוכה של חטיבת הצנחנים בבית ליד טקס הדלקת נרות חנוכה של חטיבת הצנחנים בבית ליד טקס הדלקת נרות חנוכה של חטיבת הצנחנים בבית ליד

"הקרן לידידות" ו'יחד למען החייל' חנכו את "ניידת הידידות" בבית ליד והדליקו נר חנוכה עם חטיבת הצנחנים

טקס הדלקת נרות חנוכה של חטיבת הצנחנים בבית ליד

ביום ראשון השבוע נחנכה ניידת הידידות החדשה בבית ליד - ניידת שנתרמה על ידי "הקרן לידידות" - משאית המחלקת ללוחמים על בסיס יומיומי חטיפים, ארטיקים ושתייה. הניידת כוללת גם טלוויזיה חכמה ענקית, גנרטור ורשת אינטרנט אלחוטית. הניידת פועלת בשיתוף עם גלי צה"ל, מופעלות על ידי מתנדבי ועובדי 'יחד למען החייל' ותיתן שירות לכ- 40,000 חיילים בשנה.
הניידת החדשה נחנכה בטקס חגיגי במחנה הצנחנים בבית ליד שכלל הדלקת נרות חנוכה. בטקס השתתפו הגב' יעל אקשטיין, נשיאת "הקרן לידידות", האלוף (מיל) יורם יאיר- ייה, יו"ר 'יחד למען החייל', סגן מפקד חטיבת הצנחנים, סא"ל אלעד שושן ומכובדים נוספים.
מדברי יעל אקשטיין באירוע "הנס הראשון הוא מדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל שעולים ופורחים בסביבה קשה של המזרח התיכון. הנס השני בשבילי הוא זה שהקרן לידידות היום חזקה מתמיד וזה בזכות התמיכה האדירה בישראל של מיליוני נוצרים ברחבי העולם שמאפשרת לנו לחזק את אזרחי ישראל ואת חיילי צה"ל. חנוכה הוא זכר לאנטישמיות בתקופה העתיקה שקיימת לצערנו גם בימים אלה. אז יכולנו לה וגם היום בזכות לוחמים אמיצים ומלאי רוח כמוכם".

פעילות קהילתית - טקס הדלקת נרות חנוכה של חטיבת הצנחנים בבית ליד

חניכת ניידת הידידות 

מדברי האלוף יורם יאיר ייה באירוע "היעד המרכזי שלנו כארגון הוא לשים את החיילים במרכז, את אותם חיילים ששוכבים במארבים, שעומדים בתצפיות ובפטרולים. ניידות הידידות מאפשרות לנו לממש את הייעוד המרכזי הזה שלנו ולהגיע לכל מקום ולגעת בחיילים, להעביר להם את החיבוק של העם בארץ ובעולם."
סגן מפקד חטיבת הצנחנים, סא"ל אלעד שושן אמר בטקס: "בחג החנוכה אנחנו נוהגים לדבר על הניצחון, שזהו כמובן משימת הצנחנים החשובה מכל- לנצח בקרב! אולם לשם ניצחון בקרב, לא מספיק רק חיילים מאומנים ונשק מתקדם. כדי לנצח דרושה גם רוח לחימה. רוח של לכידות, רוח של רעות, רוח של אהבת הארץ וצדקת הדרך. כפי שאמר הקדוש ברוך הוא לזכריה ״לא בחיל ולא בכוח כי אם ברוח, אמר ה׳ צבאות״.