פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
משלחת מסין בעיריית נתניה  מדוע מגיעות משלחות מסין לנתניה? משלחת מסין בעיריית נתניה

מדי שבוע מגיעות לנתניה משלחות מסין, התורמות לתיירות בעיר, לשגשוג העסקים ובעיקר מהווים חברי המשלחות שגרירים של נתניה בסין העצומה

משלחת מסין בעיריית נתניה 

בחודשים האחרונים מגיעים תיירים רבים מערים שונות בסין לחופשה בנתניה, הודות לפעילות העירונית המשותפת של העירייה והאגודה לעידוד התיירות נתניה בניהולה של מנכ"לית האגודה אולגה לוריה, להבאת משלחות מסין.

המשלחות מסין זוכות לסקירה של אגפי העירייה השונים לרבות תחום העיר החכמה, איכות הסביבה, פיתוח עסקי וכן לומדות על העשייה העירונית בתחום.

"נתניה ממוקדמת במקום האידיאלי מבחינה תיירותית, אנו ממוקמים שעה וחצי מכל אתרי התיירות מדרום ומצפון" מסביר סגן ראש העיר הממונה על התיירות אפרים בולמש  "מנתניה הכי נגיש לעשות טיולי כוכב, גם מבחינה עסקית נתניה ממוקמת מצוין, כשעה – שעה וחצי מנמל חיפה, מנמל אשדוד ומשדה התעופה לוד, וכמובן, נתניה נמצאת על הצירים הראשיים וקרובה למוקדים העסקיים בארץ. זו גם הסיבה שהסינים מתלהבים מנתניה ואנו רואים עליה משמעותית בקצב המשלחות המגיעות אלינו.

"נתניה היתה החלוצה בתחום השוק הרוסי", מסביר בולמש. "קיימנו לפני שנים שיווק מסיבי בשוק הרוסי וזה הוכיח את עצמו לאורך השנים כאשר התיירות מרוסיה משגשגת לאורך כל השנה ומניבה פירות. פעולה דומה עושה האגודה לעידוד התיירות בניהולה של אולגה לוריה עם השוק הסיני. אני מאמין בשוק הסיני, סין היא מדינה מפותחת שממשיכה להתפתח ולצמוח, כבעיני פוטנציאל תיירותי ועסקי שאינו מנוצל".

התיירים מסין לנים בבתי המלון בנתניה ונהנים לסייר במוקדי התיירות, "כל משלחת שאנו מארחים מחויבת ללון בנתניה, לטעום את נתניה ולסייר בעיר. המשלחות נהנות בנתניה וחברי המשלחות משמשים שגרירים מצוינים של העיר, זו הסיבה שכמות המשלחות עולה דרמטית. אם בעבר היתה מגיעה משלחת אחת בחודש, כיום זה כמה משלחות בשבוע. צחקו עליי ושאלו 'למה דווקא סינים?', אבל כשאני מאמין במשהו, אני הולך על זה עד הסוף, אין לי ספק שהשוק הסיני יהיה השוק הדומיננטי ביותר בעולם".