פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תלמידי ריגלר בקטיף קלמנטינות קטיף של מעשים טובים תלמידי ריגלר בקטיף קלמנטינות

תלמידי תיכון ריגלר יצאו השבוע לקטיף קלמנטינות ובהמשך ארזו את היבול ביחד עם מוצרי מזון נוספים שחולקו למשפחות נזקקות בעיר

במסגרת ההתנדבות השנתית שמתקיימת בשיתוף עם ארגון ההתנדבות לאורו נלך, יצאו השבוע תלמידי כיתות י' מתיכון רגילר נתניה לפרדס במרכז הלוגיסטי של לקט ישראל בקדימה צורן.

במהלך הביקור סייעו התלמידים בקטיף ובאיסוף הקלמנטינות מהפרדס, כאשר בהמשך הם מעבירים את היבול שנאסף לעמותות שמקושרות עם מחלקות הרווחה, כשלבסוף אותן קלמנטינות, יחד עם מוצרי מזון נוספים, מועברים למשפחות מעוטות יכולת. ההתנדבות מהווה חלק  ממערך התנדבות שנתי שמקיים הארגון בכ-200 תיכונים אולפנות וישיבות ברחבי הארץ שבו משתתפים מידי שבוע כ-6000 בני נוער המתנדבים במקומות שונים סמוך לאזורם.

עדי אסולין, רכז מחוז מרכז בלאורו נלך, ציין כי "מדהים לראות באיזו מסירות בני הנוער לוקחים את ההתנדבות ועושים הכל על מנת לבצע אותה על הצד הטוב ביותר לאורך כל הדרך, החל מהקטיף ועד למארזים עצמם".

הרב בני וורצמן, מנכ"ל לאורו נלך, מציין כי "תכנית ההתנדבות של לאורו נלך מוסיפה נדבך נוסף ערכי בדרך חינוכם של בני הנוער. ההתנדבות במקומות השונים מעצימה את תחושת האחריות והמנהיגות של בני הנוער ותורמת לחיזוק הערך העצמי והחברתי למען עתידם".

ארגון 'לאורו נלך' מחבר בין מוסדות חינוך ובני הנוער הלומדים בהם לבין אוכלוסיות חלשות הזקוקות לסיוע, טיפוח ויד תומכת. בתוך כך, הארגון גם מסייע לנערים לגלות את יכולתם לתת ואת צימאונם לעשייה, מתוך הכרה כי נוער העסוק בנתינה משמעותית יגלה גם בעתיד אכפתיות ומעורבות בנעשה בחברה הישראלית - וייקח חלק מהותי בעיצוב דמותה וזהותה. ארגון "לאורו נלך" נמצא בתוכנית הליבה של מעורבות חברתית במינהל חברה ונוער ופועל בשיתוף עם משרד החינוך.