פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תחרות ניווט קהילתית תחרות ניווט קהילתית: שמים את השכונה על המפה תחרות ניווט קהילתית

תחרות ניווט קהילתית: "שמים את השכונה על המפה", תתקיים כפיילוט באמצעות המתנ"סים בקריית השרון וברמת פולג. התחרות תתרחב בהמשך לשכונות נוספות.

התחרות בקרית השרון תתקיים היום (30.9) בשעה 17:00 יציאה ממתנ"ס קרית השרון, מחר (1.10) בשעה 17:00 יציאה ממתנ"ס פולג עיר ימים

לרשימת המלאה של האטרקציות והאירועים בנתניה בחול המועד סוכות, הקלק כאן 

את היוזמה לתחרות הניווט יזמו חבר המועצה והממונה על המתנ"סים עופר אורנשטיין, יחד עם חבר הנהלת מתנ"ס רמת פולג דודו סלמה, במטרה לחבר את התושבים לשכונה ולאתרים המרכזיים בה וכן ולגרום להם להכיר טוב יותר את מה שעומד מאחורי שמות הרחובות והאתרים.
"אנו ממשיכים ליישם את החזון, על פיו המרכז הקהילתי הוא הבית החברתי של תושבי השכונה" אמר על היוזמה עופר אורנשטיין והוסיף "יעודו לארגן פעילויות קהילתיות חינמיות לטובת התושבים. אני רואה ערך חשוב בפעילות מן הסוג הזה לא רק בהיבט הספורטיבי אלא בכך שהיא מובילה אותך לפינות בשכונה שאתה יכול לעבור לידם מידי יום ולא להכיר את המקור לשמם"
מה בתחרות?

במסגרת התחרות יתמודדו צוותים המורכבים מ 3-5 אנשים, מבוגרים וילדים, ביניהם לפחות אדם מבוגר אחד ועוד אחד מעל גיל 13. הצוותים ימצאו נקודות שונות בשכונה ע"פ כתבי חידה, וביצועי משימות משעשעות. על כל צוות לדווח בואטס אפ למנהל המשחק. כתבי החידה יעסקו בתחומים כגון אומנות, הסטוריה, מדע ומורשת ישראל ויחייבו את המדתתפים להכיר את רחובות השכונה.

פרסים לזוכים במקומות הראשונים

לחמשת הזוכים במקומות הראשונים בתחרות בכל שכונה, יוענקו פרסים יקרי ערך כגון: מנוי ל- 4 הצגות ילדים, טאבלטים, כרטיסיית כניסה לבריכה, אופניים, כרטיסית כניסה לג'ימבורי, לבאולינג ולבית הקולנוע, משחקי חשיבה ועוד. הפרסים נתרמו ע"י עסקים שונים שנתנו חסות לתחרות

ההשתתפות בתחרות אינה כרוכה בתשלום, אולם מספר המקומות מוגבל. 

להרשמה בקרית השרון: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

להרשמה ברמת פולג moran.gotfrid@gmail.com