פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שיטור עירוני 14 ניידות שיטור ופיקוח פרוסות ברחבי העיר שיטור עירוני. תמונה: עיריית נתניה

מנהל אכיפה, ביטחון ופיקוח של עיריית נתניה, החל להפעיל מערך מתוגבר של 14 ניידות שיטור ופיקוח עירוני הפועלות ברחבי העיר, כחלק מהערכות העירייה לחופשת הקיץ וכחלק מהתוכנית העירונית להגברת הביטחון בעיר, שאפשרה גביית אגרת השמירה החדשה.
במסגרת הערכות המיוחדת לקיץ של העירייה, חולקה העיר לעשרה רובעים, כאשר כל רובע זוכה לקבל ניידת שיטור משל עצמו בין השעות 17:30 בערב ועד 3 לפנות בוקר.

בנוסף, לעשרה הניידות רובעיות, יפעלו ברחבי העיר, עוד 4 קטנועי שיטור ופיקוח עירוני שיסתובבו בעיקר בפארקים ובגנים העירוניים הגדולים בעיר, בנוסף ל - 4 ניידות שיטור ופיקוח המבצעות את הפעילות השוטפת של העירייה.

בנוסף תוגבר המוקד העירוני (מוקד 106) בכוח אדם נוסף ותצפיתן הסורק את המצלמות, מדווח ומתריע ומזניק את הניידות הרובעיות למוקד החיכוך בהתאם.

"מדובר בפריסה חסרת תקדים של כוחות ברחבי העיר ובמהפכה של ממש בתחום" אמר בתגובה הרצל קרן, המשנה לראש העירייה והממונה על הפיקוח והשיטור העירוני "לשם השוואה והמחשה, בקיץ שעבר עמדו לרשות העירייה 3 ניידות בלבד על כל העיר. אין ספק שמדובר במהפכה של ממש. זמן התגובה הממוצע של הנידות הרובעיות לקריאה הוא מהיר ביותר". עוד הוסיף קרן "הערכות זו נועדה להחזיר במידה רבה את איכות החיים למרבית תושבי העיר, שכן היום יש לעירייה מספיק כוחות וניידות לתת מענה הולם וראוי למטרדי הרעש, ההפרעות למנוחה והואנדליזים, שהיו מנת חלקה של העיר בעיקר בחופשות הקיץ בעבר"