פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
קדימה צורן חינוך בקדימה צורן - שיפוצי קיץ קדימה צורן

במסגרת שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך ביישוב, המועצה תשקיע סכום של כ-3 מיליון שקלים במוסדות החינוך 

שיפוצי קיץ במוסדות החינוך 

כחלק מההיערכות לשנת הלימודים תשפ"ג וכפועל יוצא ממדיניות של ראש המועצה קרן גרין להציב את החינוך בראש סדר העדיפויות היישובי, מבצעת המועצה את שיפוצי הקיץ השנתיים בגני הילדים ובבתי הספר במהלך חופשת הקיץ וכן בחגי תשרי, זאת בהובלת מחלקת החינוך ובתיאום עם התיכון, בתי הספר היסודיים וצוותי החינוך בגנים, וכן על פי צורכי כל מוסד, כאשר נושא הבטיחות מוצב כאמור מעל הכל.

3 מיליון ש"ח יושקעו במוסדות החינוך בקדימה צורן, משיפוץ מבנים ועד לציוד חדש. כמו כן, ייחנך מבנה קבע חדש לגן אלה של החינוך הממלכתי דתי וייבנו שבעה מרחבי למידה חדשים בתיכון עודד בעלות כוללת של כ-7 מיליון ש"ח. כל מוסדות החינוך ביישוב קיבלו אישורי בטיחות הראשונים באזור השרון.

מעבר לכך, תיכון עודד גדל ומתרחב בעוד 7 מרחבי למידה בשטח של 650 מ"ר. הבנייה מתבצעת בימים אלה ועתידה להסתיים עם פתיחת שנת הלימודים הקרובה. במסגרת ההרחבה, צפויים להיבנות גם פיר למעלית, שירותים ושירותי נכים. נוסף על כך, המרחבים יותאמו לצרכים של התיכון הגדל משנה לשנה ויעוצבו באופן ייחודי. על העבודות אחראי אגף ההנדסה בניצוחו של מהנדס המועצה חנן טוויטו בשיתוף פעולה עם סגן מנהלת התיכון סרחיו דינגוט.

בגני הילדים: שיפוץ יסודי בגנים נרקיס ונורית, שיפוץ והחלפה של שירותים וכלים סניטריים בגן ברכה לפיד והחלפת מטבח בגן יסמין. בבתי ספר: אור תורה – שיפוץ שירותי תלמידים בקומה ב'; יגאל אלון – התקנת תקרות אקוסטיות בכיתות; ניצני השרון - סלילת כניסה נפרדת לאולם הספורט וגם שיפוץ חדרי אופק חדש (למידה פרטנית בין מורה לתלמיד); יובלים – החלפת מתקני חצר בחט"צ שחף וגם הצללה להורים בכניסה לבית הספר; תיכון עודד – 7 מרחבי למידה חדשים; לב רן – הצללה חדשה בחצר, הצללה להורים בכניסה וצביעה קירות מרחבי מבואות לב ורן לצבע לבן.

מעבר לכך, יבוצעו צביעת מעקות, תיקוני טיח קלים וגם רכישת מזגנים ומחשבים על פי הצורך. יודגש כי שיפוצי הקיץ והבנייה של החדשה בתיכון עודד ובגן אלה הם תוצר של שיתוף פעולה של כל אגפי המועצה.

קרן גרין, ראש המועצה המקומית קדימה צורן: "מיטב משאביה של המועצה מופנים לטובת חינוך דור העתיד של היישוב. אנחנו לא חוסכים בדבר ומשקיעים מחשבה ותקציבים לשיפור תשתיות החינוך מגני הילדים, כלה בבתי הספר היסודיים ועד לתיכון. נמשיך להיות יישוב מוביל בחינוך ובאיכות החיים בשרון".