פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תערוכה בנתניה תחרות כתיבת שירה וסיפורים חוזרת לנתניה תערוכה בנתניה

תחרות שירים וסיפורים קצרים "בעקבות משוררים וסופרים" של יוצרים ויוצרות עם מוגבלויות מגיל שמונה עשרה ומעלה 

שצ"פ הלחי | יוסי רצבסקי, אדריכל. אנטרייס הדמיה אדריכלית

חברי וחברות וועדת המיזם "מוסיפים על האור", בראשותה של אסתר דגן קניאל, סופרת, משוררת, פעילת ציבור ומספרת סיפורים, מקיימים תחרות שירים וסיפורים קצרים "בעקבות משוררים וסופרים". התחרות מתקיימת בקרב יוצרים ויוצרות עם מוגבלויות מגיל שמונה עשרה ומעלה.

השלב האחרון של התחרות יתקיים בנר תשיעי של חנוכה, ינואר 2023, באולם "ספי ריבלין" שבקריית השרון שבנתניה, ונעשה בשיתוף מלא עם המתנ"ס ועם מנהלת תחום התרבות, הגב' סמדר אלפסה.

השירים והסיפורים שיגיעו לשלב הגמר יקבלו חשיפה באירוע החגיגי, במקומונים ובכתב העת "המסדרון" בעריכתו והפקתו של המשורר והעורך יאיר בן חיים.

כמו כן בחודשי יולי אוגוסט יתקיימו עשרה מפגשים עם סופרים ומשוררים, שיספרו על עצמם ועל יצירותיהם, ויעניקו טיפים וכלים לכתיבה לקראת התחרות, זאת במטרה להעניק למשתתפים כלים לכתיבה.
עלות כל המפגשים 30 שקלים (דמי רצינות)

ההשתתפות בתחרות הכתיבה אינה מחייבת השתתפות בסדנאות וההיפך

תערוכה של אמנים עם מוגבלויות

תערוכה של אמנים עם מוגבלויות, של ציורים, איורים, צילומים ועוד.. במסגרת "פברואר יוצא מן הכלל", כפי שמתקיימת מזה שלוש שנים, במתנ"ס קריית השרון
עקבו אחר הפרסומים.

המיזם הוא התנדבותי וכל הפעילים והמשתתפים פועלים בהתנדבות

להרשמה: ווטסאפ אסתר דגן קניאל 052-4545244 - מייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
לשאלות נוספות: ווטסאפ אסתר קושמרו-אברהם - 050-5435781 מייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
מירי בראון – וואטספ 054-4566330