פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: ארגון ידידים נתניה: תינוקת שננעלה ברכב חולצה בשלום תמונה: ארגון ידידים

נתניה: תינוקת ננעלה ברכב לעיני אמה, מתנדב ידידים הגיע במהירות וחילץ אותה בשלום. האם "הרוגע של המוקדן והחילוץ המהיר של המתנדב הם משהו מדהים. אתם מלאכים" 

ט

חילצו פעוטה מרכב נעול 

היום (שלישי) בשעות הצהריים התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה ברחוב בני בנימין בנתניה.

ישראל מנס, מוקדן ידידים שענה לשיחה במוקד, הרגיע את האם והזעיק מתנדבים. אברהם כהן, אחראי מתנדבי סניף נתניה, שהעניק בדיוק סיוע הנעה לרכב, נענה לקריאה, הגיע במהירות למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את התינוקת בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אברהם מספר: "הייתי באמצע להעניק סיוע כבלים לרכב היברידי. נתנאל איינהורן, אחמ"ש מוקד מרכז, יצר איתי קשר ושאל אם אני באזור. נענתי מיד לקריאה תוך שאני מתנצל בפני בעל הרכב ההיברידי. הגעתי במהירות וראיתי אמא עם סבא וסבתא מחוץ לרכב חסרי אונים כשהתינוקת נעולה בפנים. הרכב ננעל ושלט הרכב לא הגיב. מהר מאוד פתחתי את הרכב לשמחת ההורים וחילצתי את התינוקת. זה משמח מאוד."

האמא אמרה בהתרגשות: "אני רוצה להודות לכם מעומק הלב על מענה כל כך מהיר. מהרגע שהתקשרתי למוקד עברו שלוש דקות עד שהגיע אברהם וחילץ את התינוקת שלי. כנראה שהשלט של הרכב שבק חיים. תודה על המענה המדהים של המוקדן שענה ברוגע ובאדיבות. אתם פשוט מלאכים. שה' יאיר דרככם תמיד. אשמח להתנדב באהבה גדולה."

מארגון ידידים נמסר "בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית".