פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: איחוד הצלה מרכז מוזיקה לילדים ונוער עם מוגבלויות נפתח בנתניה צילום: איחוד הצלה

השבוע נחנך מרכז מוזיקה חדש "מפתח סול" בקריית נורדאו במעמד ראש העיר מרים פיירברג-איכר

צילום: רן אליהו  

מרכז סול נחנך השבוע בקריית נורדאו  המרכז המוסיקלי יפעל במסגרת רשת המתנ"סים בדרום נתניה ויושם בו דגש על שילוב בני נוער עם ובלי מוגבלות. המרכז יעניק לכל נער/ה אפשרות לביטוי ולהגשמה ויהיה מנוף לשינוי עמדות כלפי אנשים עם מוגבלות למען חברה המבטיחה שוויון.

המרכז נחנך במעמד ראש העיר מרים פיירברג-איכר, יו"ר ההנהלה הציבורית של רשת המתנ"סים בדרום נתניה עופר אורנשטיין, סגן ראש העיר עו"ד אדיר בנימיני, מנכ"לית רשת המתנ"סים בדרום נתניה ליאת אריה ובכירי עירייה. המרכז שייקרא "מפתח סול"

הטקס כלל קטעי מוזיקה של בני נוער עם וללא מוגבלות אשר היוו אות פתיחה לפעילות המיוחדת שתהיה במרכז. טקס קביעת מזוזה נערך על ידי הרב וולפא חבר הנהלת הרשת ובמהלכו היו גם קטעי מוזיקה ושירה של בני נוער מלהקת "קול הגוונים" וביה"ס "יהודה הלוי".

מטרת המרכז הינה להעניק כישורים חברתיים של הקשבה, קבלת השונה, כבוד וסובלנות כלפי האחר וכן ערכים של תרומה לקהילה. פעילות המרכז תכלול ליווי מקצועי בנושא, כתיבה והלחנה – כתיבת שירים והלחנתם תוך דיון על נושאים מוזיקליים ומסרים הקשורים לעולמם של בני הנוער, שיעורי נגינה, קורסים מעולם הקיובייס, הקלטות עריכה ועיבוד, הפקות ביטים ועוד.