פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מפגש פתיחת שנה  מפגש פתיחת שנה חגיגי עם ראשי החינוך בנתניה מפגש פתיחת שנה 

ראש העירייה ובכיריה וחברי ועד ההורים העירוני ערכו אירוע בו נפרדו מראש מינהל חינוך היוצאת, טובה דולב, בירכו את מחליפתה אתי דהן, וציינו לטובה את שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה והוועד. יו"ר הוועד, שי בראון: "עוד שנה מאתגרת לפנינו. מודה לראש העירייה על התמיכה"

מפגש פתיחת שנה 

לאחרונה התקיים מפגש חגיגי בין כל בכירי החינוך בעיר נתניה. באירוע פתיחת השנה, שנערך באמפי של בית הספר שטקליס בקריית השרון, נכחו בין השאר ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, חבר המועצה ומחזיק תיק החינוך, עקיבא יצחקי, מנכ"ל העירייה, יורם כהן ומנהל אגף פרויקטים, רונן מנטין.
יו"ר ועד ההורים העירוני, שי בראון, בירך יחד עם חברי הוועד את ראש מינהל החינוך היוצאת, טובה דולב, וקידם בברכה את מחליפתה בתפקיד, אתי דהן. ראש העירייה בירכה גם היא את הנוכחים וציינה לטובה את שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה לוועד.
"שמחתי להיפגש עם נציגות ונציגי הנהגת ההורים העירונית. אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא למען עתיד ילדינו", כתבה בפוסט שפרסמה בפייסבוק.
"היה מאוד מרגש לשמוע את הברכות של ראש העירייה, אנו מודים לה, שמחים על שיתוף הפעולה הפורה עם הוועד העירוני ויודעים שהיא עומדת לצדנו בכל עניין או בעיה", סיכם בראון. "הקורונה עדיין לא מאחורינו ועוד שנה מאתגרת לפנינו, אבל כולנו סמוכים ובטוחים שבכוחות משותפים נעשה את המיטב למען שנת לימודים רציפה, פורייה ומוצלחת".