פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
פגישת עבודה ועד ההורים העירוני נערך לשנת הלימודים פגישת עבודה

ועדות תנועה, שיפוצים, הסעות ואיסוף ציוד. ועד ההורים בנתניה לא יצא לחופש, ופועל בכל המישורים כדי להגיע מוכן ל-1 בספטמבר. יו"ר הוועד, שי בראון: "נעשה הכל כדי שהילדים יקבלו את התנאים האולטימטיביים בשנת הלימודים הקרובה"

פגישת עבודה

ילדי ישראל בכלל ונתניה בפרט אמנם בעיצומו של החופש הגדול, אבל מתברר שיש גם מי שלא מרשה לעצמו להוריד את הרגל מהגז. מדובר בוועד ההורים העירוני בנתניה, שפועל בימים אלה ללא לאות בכל המישורים על מנת להכין את שנת הלימודים הבאה.
במסגרת זו שותפים חברי הוועד בוועדות שונות, הנוגעות בין השאר לתנועה ובטיחות – בכלל זה צביעת מעברי חצייה בסביבת בתי הספר והגנים, תורנות "נשק וסע" ועוד, נערכים לשיפוצים נרחבים במוסדות החינוך במהלך הקיץ, מטפלים בכל מערך ההסעות ובנוסף מקיימים שת"פ מבורך עם אגף השכונות בעיר, במסגרתו נאסף ציוד לקראת החזרה ללימודים.
יש לציין כי בישיבת ועדת תנועה שנערכה השבוע, נכחו סגן ראש העיר, אלי דלל, מנהל המטה העירוני לבטיחות בדרכים, אופיר דנינו, וכן יו"ר ועד ההורים העירוני, שי בראון ומזכיר הוועד, אודי ארביב. בישיבה הוצגו ליקויים בסביבת מוסדות החינוך ברחבי העיר אשר דווחו על ידי הוועד העירוני, שהודו לדלל וחברי הוועדה על האוזן הקשבת שגילו לבקשותיהם והיענות מלאה לצרכים הנדרשים.
"בימים אלה ועד ההורים העירוני נערך ביתר שאת לפתיחת שנת הלימודים בצורה תקינה", מעדכן יו"ר ועד ההורים העירוני, שי בראון. "אנחנו לוקחים חלק בפגישות רבות, בהן ועדות ערר, ועדות תנועה למען שדרוג התנועה בכניסה ובסביבת בית הספר, ומנסים למצוא פתרונות למוסדות בהן חסרים מקומות לילדים ולעזור להם להשתבץ בבתי הספר ברחבי העיר. הכל נעשה בשיתוף ותיאום עם הגורמים השונים ברשות ועבודה צמודה מול מינהל חינוך. נעשה הכל כדי שהילדים יקבלו את התנאים האולטימטיביים בשנת הלימודים הקרובה".