פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נבחרת "סודקות" בבית ספר תמר אריאל  מקום ראשון לתלמידות תמר אריאל נבחרת "סודקות" בבית ספר תמר אריאל 

נבחרת בית הספר תמר אריאל זכתה במקום הראשון, מבין בתי הספר בנתניה, בחידון המתמטיקה השנתי של "סודקות את תקרת הזכוכית" המתקיים זו השנה השביעית, הפעם במתכונת מקוונת 

נבחרת "סודקות" בבית ספר תמר אריאל 


בנבחרת "סודקות תקרת הזכוכית" מבית ספר תמר אריאל ניצחו נועה כץ, אדר מלכה, ליה מלייקו ועדי שלום. רכזת הסודקות בחטיבה היא שרה נחאייסי.
בחידון השתתפו 700 נערות מכיתות ט' בכל הארץ, כאשר בחלק הראשון התחרו נבחרות בתי הספר ובחלק השני התחרו התלמידות באופן אישי, דרך אפליקציית קהות.
נמסר כי התלמידות התכוננו לחידון בעזרת רכזות בתי הספר והמלגאים של התכנית, התאמצו, השקיעו, והגיעו לאירוע עם אנרגיות מעולות! הן התמודדו בפתרון חידות מורכבות בתחום המתמטיקה, ועשו זאת בצורה מופלאה. 

החידון בתקיים לכבודה של פרופ' קולט לווינר, מדענית אנרגיה שהייתה הראשונה שנתנה אמון בתכנית מיום היווסדה וממשיכה לתרום לתכנית ולהוות מודל להשראה. 

תכנית 'סודקות את תקרת הזכוכית' מקדמת תלמידות ללימודי 4 – 5 יח"ל מתמטיקה ומקצועות מדעיים. החידון הוא יוזמה של החטיבה למצויינות חינוכית של 'כל ישראל חברים' והוא מבטא את השאיפה של תכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" לקדם את הנערות למקצועות המדעים ולהעניק להן את הכלים הנדרשים כדי להגיע לתעודת בגרות איכותית, הכוללת מתמטיקה מוגברת ומקצועות מדעיים. זאת מתוך הנחה שתעודת בגרות מצטיינת במקצועות המדעים תוכל להגביר את סיכוייהן ללמוד במקצועות המדע וההנדסה באוניברסיטה ולהגדיל את אפשרויות התעסוקה שלהן בעתיד.

במסגרת תכנית סודקות שמתקיימת מכיתה ח' ועד לצבא, מאמצים את הנערות חברות הייטק וביוטק מהמובילות במשק. החברות חושפות הנערות לאפשרויות הקריירה בתחומי המדע וההנדסה השונים. כך הן זוכות להעצמה ונחשפות באופן מתמשך ל"מודלים מעוררי השראה" של נשים מצליחות, המשמשות בתפקידים בכירים בחברות הללו (מהנדסות, מדעניות, חוקרות ומנהלות).