פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
הענקת אות הצטיינות על ידי מרים פרץ, כלת פרס ישראל  רונה רון רובין - נתניה גאה בך הענקת אות הצטיינות על ידי מרים פרץ, כלת פרס ישראל 

בטקס הענקת אות ילדי ישראל לילדים מצטיינים זכתה רונה רון רובין מנתניה על פעילותה הרבה לטובת הקהילה בעיר. מרים פרץ "רונה את מוכיחה שגם עם מוגבלות אתה יכול לשנות עולם"

הענקת אות הצטיינות על ידי מרים פרץ, כלת פרס ישראל 

טקס הענקת אות הצטיינות נערך אתמול (ראשון) ביוזמת קרן ילדי ישראל, העוסקת בקידום מעמד וזכויות הילד בישראל.

בקטגוריית שינוי חברתי זכתה רונה רון רובין מנתניה, בת 15. רונה מתמודדת בעצמה עם מגבלת ראייה, היא פעילה בתחומים רבים ולא מפסיקה לתרום. היא פעילה בכנפיים של קרמבו, עמותת פתחון לב, הוסטלים, בתי אבות, מסייעת בחלוקת מזון, בשילוב של ילדים עם מוגבלויות בחברה, תוך התמודדות עם מגבלת ראייה.

אות ההצטיינות הוענק לרונה רון רובין ממרים פרץ, כלת פרס ישראל למפעל חיים. פרץ ציינה "רונה את מוכיחה שגם עם מוגבלות אתה יכול לשנות עולם וקושי הראייה שלך לא מנע ממך את הראיית הטובה של אחרים. יישר כח". 

הטקס נערך במעמד נשיא המדינה, הסופר והמשורר יהודה אטלס והוועדה הבוחרת שכוללת את מרים פרץ, טל ברודי, אסנת וישינסקי, שכיב שנאן ודוד בן דוד (בנדה).
הטקס נערך באופן מקוון בצל מגבלות הקורונה, כאשר במהלך הטקס הוקרנו דברי הברכה המיוחדים של נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין.
האותות הוענקו לילדים מצטיינים ב 6 קטגוריות: תרומה לקהילה, ספורט, מדעים, ניצחון אישי, הובלת שינוי חברתי ומאבק בבריונות ברשת.
מנכ"ל הקרן, גליה וולך: "הטקס משרת שתי מטרות חשובות – גם לתת את הכבוד שבאמת מגיע לכל אותם צעירים נפלאים ומצטיינים ולתת עליהם את הזרקור, אבל לא רק. החודש אנחנו גם מציינים את יום הילד הבינלאומי ולא בכדי. 'הילדים הם העתיד' כבר הפך מביטוי שגור לקלישאה חבוטה אבל המצב הזה חייב להשתנות. הילדים הם באמת עתידנו ועלינו בראש ובראשונה לדאוג להם, למעמדם ולזכויותיהם. ההצלחה שלהם היא ההצלחה של כולנו ולראיה, הילדים המצטיינים שלא חיכו לאף אחד והיום מקבלים אות מיוחד במעמד נשיא המדינה".