פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ענבר. קיבלה אות הצטינות  ענבר סרוסי, מצטיינת מפקד מיטב בצה"ל ענבר. קיבלה אות הצטינות

ענבר סרוסי מנתניה קיבלה אות הצטיינות מפקד מיטב בשל ביצוע התפקיד בצורה המיטבית "אני עובדת בצורה הכי מקצועית שאני יכולה" אמרה

ענבר. קיבלה אות הצטינות 

סמל ענבר סרוסי (20) מצפון העיר נתניה משרתת כמאבחנת פסיכוטכנית וקיבלה אות הצטיינות מפקד מיטב בשל ביצוע התפקיד בצורה המיטבית הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית.

ענבר למדה בתיכון משה שרת והתגייסה בשנת 2018 לתפקיד מאבחנת פסיכוטכנית "תפקיד משמעותי ביותר שמצריך דיוק אסרטיביות תשומת לב לפרטים ובעיקר המון סבלנות ויחסי אנוש. אנחנו המפגש הראשון של המלש״ב עם צה״ל וחשוב שהחוויה תהיה חיובית, רותמת ,מלווה בגאוות יחידה ותשאיר 'טעם טוב״ סיפרה ענבר והוסיפה "למרות זאת, יש בתפקיד אתגרים רבים. אתגר עיקרי שרובינו חווים בשירות הוא התמודדות עם הלחץ המסיבי וטיפול בהמון אנשים בו זמנית תוך איפוק, מתן שירות אדיב ,אישי, ומקצועי לכולם, ביצוע האימות בצורה הטובה ביותר ואיתור צרכים או זכויות מיוחדות שהמלש״ב זכאי להם." 

על רגע השיא של ענבר מהשירות היא מספרת "כשקיבלתי אחריות לתפעל תחנה שלמה בצו הראשון, לתקף את החומר המקצועי, להסמיך אנשים לעבוד בה ולהיות אחראית גם עליהם. זה היה הטוויסט בשירות שלי ששיפר אותו המון."
ענבר מאמינה שקיבלה הצטיינות בזכות הרצון האמיתי שלה לעזור לאנשים וההבנה של החשיבות של התפקיד שלה. "אני עובדת בצורה הכי מקצועית שאני יכולה ואני נותנת גם את המעבר כשצריך"