פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
גן שחפית נתניה, חזרה לשגרת קורונה ילדי הגנים בנתניה חזרו ללימודים גן שחפית נתניה, חזרה לשגרת קורונה

5000 ילדים בנתניה חזרו היום לראשונה, ללמוד בכ – 280 גנים בעיר. ראש העיר מרים פיירברג-איכר: "אני שמחה שנתניה נערכה מבעוד מועד לחזרתם של הילדים לגנים"

גן שחפית נתניה, חזרה לשגרת קורונה

כל הגנים בנתניה נפתחו כסידרם, על פי הנחיות משרדי הבריאות והחינוך כאשר בכל גן בו הדבר התאפשר, לומדים הילדים ברוטציה. בגנים בהם הצוות נחשף ליותר מ – 3 גנים, קבוצות הלמידה תהיינה קבועות מבחינת הימים ללא אפשרות החלפה ביניהן, תוך הקפדה על ה"תו הסגול" המאפשר שמירה על בריאות הילדים והצוות.

האגף לגיל הרך במינהל חינוך וחברה, בשיתוף עם מפקחי משרד החינוך נערך לקבלת הילדים באופן מיטבי, במציאות מורכבת ותוך התמודדות עם אתגרים רבים.
הסייעות החינוכיות הגיעו במהלך השבוע לגנים, להכשיר את הגנים לקראת חזרתם של הילדים ללימודים.

חינוך ומצויינות - ילדי הגנים בנתניה חזרו ללימודים

גן שחפית נתניה, חזרה לשגרת קורונה

במסגרת ההיערכות, קיים האגף קשר שוטף עם סייעות חינוכיות שמסיבות אישיות לא יכלו לחזור לעבודה ומצא פתרונות של מילויי מקום בקרב הסייעות השניות, כשבמקביל הפיקוח על הגנים טיפל בהיעדרויות של גננות, לנוכח סיבות אישיות.
הבוקר נערך ביקור של ערוץ 12 בגן שחפית ברמת פולג, אשר הציג היערכות ראוייה ושמחה גדולה בקרב הצוות החינוכי, הילדים וההורים.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני שמחה שנתניה נערכה מבעוד מועד לחזרתם של הילדים לגנים ומברכת את כל התלמידים בבריאות טובה, בלמידה מוצלחת ובשמחה." 

טובה דולב, ראש מינהל חינוך וחברה: "ברכותיי לילדים עם הצטרפותם לשיגרת הלימודים , מהלך חלקי נוסף שיאפשר להורים חזרה לשיגרה. בהצלחה לילדים, לצוותים ולהורים."