פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: עיריית נתניה  הכיתות שיחזרו ללימודים בנתניה בשבוע הבא תמונה: עיריית נתניה

לאחר כחודש וחצי, תחזור מערכת החינוך בנתניה ללימודים באופן חלקי. להלן הפרטים

תמונה: עיריית נתניה 

עיריית נתניה הודיעה היום (שישי) כי כיתות א' - ג' יחזרו ביום ראשון הקרוב ללימודים, כיתות יא' - יב' יחזרו ביום שלישי הקרוב, החינוך המיוחד ימשיך לפעול במתכונת של השבוע האחרון ובשלב זה, יתר התלמידים ימשיכו במתכונת הלמידה מרחוק.

חדר מצב יוקם ביום ראשון על הבוקר, על מנת לעקוב מקרוב על החזרה ללימודים.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, הנחתה את מינהל החינוך להיערך ולהתכונן לפתיחה מדורגת של מוסדות החינוך בעיר, בהתאם למתווה ולתקנות של משרדי החינוך והבריאות.

לקראת החזרה, ביצעה העירייה ניקיון במוסדות החינוך בעיר ואף עבודות גינון וניכוש העשבייה שצמחה בחודשיים האחרונים בחצרות בתי הספר.

במקביל הצטיידו בתי הספר בערכות מיגון, לרבות מסיכות, אלכוג'ל וכן סבוניות עם נוזל חיטוי. כמו כן יותקן שילוט עם הנחיות לצוותי ההוראה וכן לתלמידים, להגברת המודעות לשמירה על ההיגיינה.

ברמה הפדגוגית – נערכו מנהלי בתי הספר וצוותי הוראה להכנת מערכת שעות לכל אחת מקבוצות הלמידה, תוך הקפדה על שילוב לימודים במקצועות הליבה ומעבר לכך – מתן מענים חברתיים, תנועתיים וריגשיים. מטרת הלמידה כפי שהוגדרה על ידי מנהלת אגף היסודיים במינהל החינוך: צמצום פערים בקריאה וכתיבה, תוך תמיכה וסיוע ריגשיים לילדים הרכים, לנוכח המצב המשברי.

התכנית בנושא גובשה בשיתוף פעולה עם הפיקוח הכולל במשרד החינוך, הפיקוח על הייעוץ החינוכי וכן השירות הפסיכולוגי-חינוכי בעיריית נתניה, כאשר מנהלי בתי הספר ימשיכו לקבל מענה פרטני לכל סוגיה שתעלה, תוך שמירה על קשר הדוק, ליווי מקצועי מצד מינהל החינוך העירוני והפיקוח במשרד החינוך.

ראש העיר מרים פיירברג-איכר: "למרות הקשיים הצפויים והסוגיות שאין להן בשלב זה מענה, הנחיתי את כל הגורמים המקצועיים להיערך לקבלת התלמידים ביום ראשון ובדגש-שמירה על בריאותם. בכך נאפשר חזרה הדרגתית לשגרת החיים להבראת המשק כשבראש מעייננו טובת הילדים, זאת על אף הקשיים שצפויים לנו כאמור, אשר טרם קיבלנו עליהם מענה ממקבלי ההחלטות".