פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תלמידי מגמת סייבר בבית ספר ריגלר בית ספר ריגלר - אלופי הסייבר תלמידי מגמת סייבר בבית ספר ריגלר

בית ספר ריגלר זכה במקום הראשון בעיר באליפות הסייבר הארצית לחטיבות הביניים וכן זכו להיכלל בעשירון הראשון של בתי הספר המצטיינים בארץ

תלמידי סייבר בבית ספר ריגלר

מורי ותלמידי מסלול העתודה המדעית טכנולוגית בבית הספר ריגלר התבשרו בימים אלה כי זכו במקום הראשון בעיר באליפות הסייבר (תכנות) הארצית לחטיבות הביניים וכן זכו להיכלל בעשירון הראשון של בתי הספר המצטיינים בארץ.

משרד החינוך, בשיתוף האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות מארגן את התחרות במטרה להגדיל את מספר התלמידים השולטים בסביבה הטכנולוגית. 

בתיכון "ריגלר" לומדים אלקטרוניקה ומחשבים מכיתה ז' במסלול העתודה המדעית טכנולוגית בשילוב תכנית "אמירים" לטיפוח מצויינות של משרד החינוך. במסגרת הלימודים במסלול, התלמידים לומדים מתמטיקה ופיזיקה ברמה גבוהה ומוגברת.

בוגרי כיתת העתודה ממשיכים בחטיבה העליונה במגמת הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים, נבחנים בבגרות של מעל 10 יחידות בגרות ועל פי נתוני משרד החינוך- 95% מתלמידי המגמה עברו את הבגרות בהצלחה בשנה האחרונה.

לאחרונה, נרקם שיתוף פעולה חשוב בין בית ספר "ריגלר" למכללת "אורט הרמלין להנדסה" במסגרתו בוגרי בית הספר ממשיכים עם סיום לימודיהם בכיתה יב', במסלולי העתודה הטכנולוגית של צה"ל במכללת "הרמלין" בנתניה.