פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חלי גרציאני בטקס קבלת תעודת ההצטיינותחלי גרציאני בטקס קבלת תעודת ההצטיינות חלי גרציאני נבחרה למצטיינת משרד החינוך חלי גרציאני בטקס קבלת תעודת ההצטיינות

חלי גרציאני, יועצת חינוכית מנתניה, קיבלה תעודת הוקרה על פעילותה החינוכית. "משמשת דמות מקצועית הראויה להערכה רבה" נכתב בנימוקי הפרס

חלי גרציאני. טקס קבלת תעודת הצטיינות

18 אנשי חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב אשר התבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשע"ט, קיבלו ביום ראשון תעודות הוקרה ממנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי.

בין המצטיינים, חלי גרציאני, יועצת חינוכית מנתניה. "חלי גרציאני משמשת דמות מקצועית הראויה להערכה רבה. היא מסורה לעבודתה ומשקיעה זמן רב מעבר לשעות העבודה הנדרשות. יש לה מיומנות בעבודת צוות העובדת בשיתופי פעולה שונים" נכתב בוועדה "מפגינה נמרצות, יצירתיות, לקיחת אחריות והובלה הן בחשיבה והן בפעולה. חלי מובילה בפיתוח יוזמות של מהלכים חדשניים לשיפור העבודה תוך התבססות על מסד הנתונים והצרכים העולים מהשטח. כך יזמה פיתוח של תוכנית חינוכית בכישורי חיים העוסקת במיניות בריאה לילדי הגן. בנוסף יזמה מהלך עירוני להתמודדות עם התנהגויות מקשות של ילדים בגן הילדים. יש לה יכולת לעבודה מערכתית עם מספר רב של שותפים. היא מקדמת את קביעת המדיניות וההובלה של כלל המערך הגני ביישוב ושותפה להם. כמענה לצורכי העיר המורכבים פיתחה חלי מודל עבודה צוותי המאפשר לעבוד בשותפות מלאה תוך התבוננות על כלל הצרכים העולים מהשטח, הן של הגננות והן של הפיקוח והרשות"

"חלי נעימת הליכות, צנועה ומחויבת. יש לה יחסי אנוש מצוינים והיא משמשת מודל מקצועי לסובבים אותה".

על כל אלה ועוד מצאה הוועדה את חלי גרציאני ראויה לתואר "אשת חינוך מצטיינת".

בטקס שהתקיים במרכז הבמה בגני תקוה לקחו חלק גם מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, ראשי ערים, הנהלת מחוז תל אביב, הפיקוח, מנהלי אגפי חינוך וקרובי משפחותיהם של המתמודדים שזכו בתואר הנכסף. 
בדברי ברכותיה אמרה מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי  "בעשייתכם היומיומית אתם מנהיגים את דור המחר אל עבר המצוינות, בדרך שאין לה תחליף, דוגמא אישית. אתם מהווים מודל להזדהות עבור תלמידכם ועמיתכם. בעשייתכם החינוכית אתם פועלים לאתר את יכולותיהם של תלמידיכם, מחזקים ומעצימים אותם וחותרים למצות מהם את המרב. אני רואה בכם מנהיגות פדגוגית איכותית ומשמעותית במערכת החינוך."