פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו מיזם חדש : רדיו הילדים של נתניה צילום: רן אליהו

ביום שני האחרון, בטקס מרגש השיק פרלמנט הילדים של נתניה את המיזם שפותח השנה במסגרת הפעילות - "רדיונת"

הרדיונת הינו חדר רדיו עירוני שהוקם באקדמיה הצעירה למוסיקה ע''ש יגאל אלון בזכות שיתוף פעולה בין תכנית קרב, אגף החינוך היסודי ומנהלת בית הספר.
ברדיונת נציגי הפרלמנט יקליטו במהלך השנה שידורי פודקאסט (רדיו אינטרנטי) ויעלו אותם לרשת האינטרנט על מנת שכל ילדי העיר יוכלו להאזין להם. הפודקאסטים יכללו רעיונות וראיונות בנושאים החשובים לילדים ויאפשרו שיח חשוב, מעורבות ושותפות של הילדים בחיי העיר.
בטקס נכחו המשנה לראש העיר והממונה על החינוך עקיבא יצחקי, מנהלת אגף החינוך והחט''צ נורית גבאי, גלעד עזר מנהל תכניות ומיזמים חינוכיים, גלעד איתן ולוי דוידוב הרכזים היישובים של תכנית קרב , מיכל גלבר מנהלת האקדמיה הצעירה למוסיקה על שם יגאל אלון, נטלי פרידמן מנחת הרכזות החברתיות בבתי הספר היסודיים ופזית יהלומי מנחת הפרלמנט מטעם תכנית קרב.
במהלך הטקס הציגו הילדים את התהליך שעשו במהלך השנה שכלל מרתון יוזמות (האקתון) שבו נבחר המיזם וכן חנכו את חדר הרדיו החדש בראיון ראשון עם עם חבר המועצה עקיבא יצחקיי, הממונה על החינוך.
פרלמנט הילדים בנתניה הוא פרויקט של אגף החינוך היסודי וחט''צ, תכנית קרב למעורבות בחינוך, בשותפות עם רכזות החינוך החברתי בבתי הספר.
הפרלמנט מפגיש נציגות ילדים מכיתות ה'-ו' מבתי ספר שונים בעיר, מאזורים שונים וממגזרים שונים, להשמיע את קולם.
מעיריית נתניה נמסר "מטרתו המרכזית של הפרלמנט הוא חינוך נציגיו לדמוקרטיה, יזמות ומעורבות חברתית. מטרה נוספת היא ייצוג ילדי העיר בנושאים עירוניים וקידום יוזמות עירוניות שמבוססות על צרכי הילדים בעיר".