פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: באדיבות ארגון אלאור מסורת חדשה של שותפות באלאור ובבי"ס שי עגנון בנתניה צילום: באדיבות ארגון אלאור

לאחר פעילות משותפת של דיירי מערך דיור "אור" של ארגון אלאור לאנשים עם צרכים מיוחדים ותלמידים מבית ספר ש"י עגנון בנתניה בשנה האחרונה, קיימו התלמידים והדיירים מסיבת סיום שנה משותפת ומרגשת במיוחד

 

לאחר פעילות משותפת של דיירי מערך דיור "אור" של ארגון אלאור שמטפל באנשים עם צרכים מיוחדים יחד עם תלמידים מביה"ס "ש"י עגנון" בנתניה בשנה האחרונה, שכללה התנדבות שבועית משותפת באריזת מזון ב-"קופת צדקה", תלמידי הסַפָּרוּת מביה"ס מעניקים תספורות לדיירים שרק מחכם לתספורת הבאה ועוד, קיימו התלמידים והדיירים מסיבת סיום משותפת, בה השתתפו כ-150 דיירים ומסיימי י"א מבית הספר הם נהנו מארוחת בוקר משותפת, תחרות שירה, עמדות תכשיטנות ומסיבת ריקודים. רגע מרגש במיוחד היה כשהם שרו יחדיו את השיר "יחד לב אל לב" בחיבוק קבוצתי חזק ואוהב.
בימים הקרובים צוות אלאור וצוות מורים בשי עגנון ידונו בתכנית לשילוב כיתה של דיירים בשנה הבאה במסגרת קבועה ויום-יומית בתוך בית הספר עם תוכנית לימודית ייחודית.

אורלי ינאי, מנהלת מערך דיור "אור" של ארגון אלאור בנתניה: "אנו עושים מאמצים גדולים לחיבור לקהילה, מתוך החזון של להיות ״שווה בין שווים״, שבו כולם פועלים למען חברה ערכית וצודקת המקבלת אליה גם את האחר והשונה".