פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: עיריית נתניה אות הוקרה על שילוב מורים עם מוגבלויות בבתי הספר תמונה: עיריית נתניה

בתי הספר "בר אילן" ו"מורשת זבולון" מנתניה זכו לאות הוקרה מיוחד על פועלם לשילוב מורים עם מוגבלויות במערכת החינוך

 

משרד החינוך יעניק ביום שלישי הקרוב (19.3) אותות הוקרה לחטיבת הביניים בר אילן (בנים) ובית הספר היסודי מורשת זבולון בנתניה על פעילותם במסגרת התכנית 'מורים ללא גבולות', התורמת לשילובם המיטבי של מורים עם מוגבלויות במערכת החינוך. באירוע, שיערך במכון מופת, יוקיר משרד החינוך תודה למנהלים, למורים ולתלמידי מערכת החינוך הפועלים לאורך השנה לקידום זכותם של אנשים עם מוגבלות להשתלב באופן מלא בחברה ובשוק העבודה.

התכנית "מורים ללא גבולות" של משרד החינוך פועלת חמש שנים ובמסגרתה שולבו למעלה מ- 70 מורים בעלי מוגבלויות בבתי הספר ברחבי בארץ. מדובר במורים מצטיינים למתמטיקה, מדעים, חינוך גופני, מוזיקה, תיאטרון, ייעוץ חינוכי, חינוך מיוחד ועוד.
מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "מערכת החינוך מגדילה את מרחב האפשרויות שלה, מסלקת סטריאוטיפים ומקדמת את ההבנה כי אנשים עם מוגבלות הם שותפים מלאים בחברה הישראלית, ונכון לשלבם בחזית ההוראה. משרד החינוך מעניק ל'מורים ללא גבולות' שנקלטו במערכת ליווי אישי, טכנולוגיות מנגישות, מדפסות בשפת ברייל, וכל אמצעי הנגשה נוספים. בכוונתנו להמשיך ולהרחיב את השורות, ולפתוח את השערים בפני כל מי שיכול לתרום, לחנך ולקדם את תלמידי ישראל".