פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אוראל איטח המהנדסת המבטיחה - אוראל איטח משרת אוראל איטח

הישג אישי מרשים לאוראל איטח, תלמידת בית הספר שרת אשר זכתה בשבוע האחרון במקום הראשון בתחרות המהנדסים הצעירים "השנה שיניתי את הגישה שלי וזה המפתח להצלחה" אמרה אוראל

"המהנדסים הצעירים" הוא כנס שנתי שמתקיים בטכניון, של תלמידי יב' מהמגמה "המדעית הנדסית" בו הם מציגים את הפרוייקטים אותם יזמו ופיתחו במהלך שנות לימודיהם.

בתחרות נטלו חלק כ – 70 פרוייקטים בטכנולוגיה ובעולם המדע מכל הארץ.

ארבעה פרויקטים מהמגמה המדעית הנדסית מבית הספר "שרת" נתניה השתתפו בתחרות. במהלך התחרות עברו שופטים שהגיעו מהאקדמיה, מהתעשייה והצבא בין הפרוייקטים השונים, שמעו את התלמידים מציגים את הרעיון ומדגימים את אב הטיפוס שהם פיתחו.
שישה פרוייקטים נבחרו לעלות לשלב הגמר מתוכם שני פרוייקטים מ"שרת" נתניה:
הפרוייקט "חדרי בריחה במציאות מדומה כשיטת לימוד" שפיתחו התלמידים דניאל ניסביץ', אריאל לויטס ואלכס טרייר וכן הפרוייקט "מערכת טכנולוגית לטיהור מים ביישום ביולוגי ואנרגיה ירוקה" שפותח על ידי התלמידה אוראל איטח בהנחיית פרופסור רוברט ארמון מהפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון.

שלב הגמר נערך במתכונת תכנית "הכרישים" שבה יזמי הייטק שעלו על רעיון, מנסים לגייס משקיעים פוטנציאליים להקמת סטארטאפ.
התלמידים הציגו את הפרוייקטים שלהם בפני "הכרישים", כאשר שלושה יזמים מובילים מ- (Valley Open) שאלו שאלות עסקיות בנושא יזמות הקשורה לפרוייקט. דירוג היזמים עם דירוג השופטים קבעו מיהם שלושת הפרוייקטים הזוכים בשלושת המקומות הראשונים.

חינוך ומצויינות - המהנדסת המבטיחה - אוראל איטח משרת

אוראל איטח מבית הספר "שרת" נתניה זכתה במקום הראשון בתחרות וקיבלה מלגת לימודים לאקדמיה בכל אחד מהמוסדות בהם תבחר ללמוד בעתיד.
כמו כן קיבלה אוראל פרס כספי מיוחד על יכולת הבעה והצגה מעולה בשיטת ה-Pitch.

"אני חושבת שזה נושא שהוא מאוד חשוב, בעיקר מצוקת המים. הפרוייקט מאוד חדשני. טיהור המים מבוסס רק על מקורות טבעיים והסנן הוא גלעין אבוקדו" אמרה אוראל לנתניה נט והוסיפה "התחרות עצמה היתה מאוד אינטנסיבית, קשה ותובענית אבל מאוד משתלמת ואני גאה ומאושרת. בשנה שעברה ניגשתי לתחרויות והשנה שיניתי את הגישה שלי וזה המפתח להצלחה"