פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חידון התנ"ך חידון התנ"ך השמיני יוצא לדרך חידון התנ"ך

חידון התנ"ך העירוני לבתי הכנסת בנתניה, שכותב ועורך חבר מועצת העיר עופר אורנשטיין יתקיים ביום ראשון הקרוב

חידון התנ"ך 

החידון השמיני בסדרה חוזר לאחר הפוגה בשל הקורונה ויתקיים ביום ראשון הקרוב  22.5 בשעה 18:30 במרכז קהילתי קריית השרון. השנה יתקיים החידון בסימן מנהיגות נשים בתנ"ך, ע"פ הפסוק בספר משלי "חַכְמוֹת נָשִׁים, בָּנְתָה בֵיתָהּ" ויכלול פרקים נבחרים מהספרים שמואל א+ב,שמות, נחמיה, שיר השירים ומגילות רות ואסתר, וישלב גם שאלות נושאות פרסים לקהל.

החידון נערך לזכרם של ר' שלמה מכלוף אורגד זצ"ל, ור' פריג'א מתוק זצ"ל. אנשי חינוך בכל רמ"ח אבריהם, יקירי העיר נתניה, מראשי הציונות הדתית ומראשי קהילת יוצאי לוב בישראל.
שניים, שספר התנ"ך והערכים הגלומים בו היו חלק בלתי נפרד מחייהם.

את החידון יכבדו בנוכחותם ראש העיר נתניה, הגב' מרים פיירברג -איכר והרב הראשי לנתניה, הרב קלמן בר שליט"א, בשילוב נציגי חבר השופטים: הרב יהודה שלוש שליט"א – יו"ר ,בר מועצת העיר לשעבר, הרב משה לחובר, הרב ומחנך ישיבת בני עקיבא, הרב בנימין שוורץ, יו"ר המועצה הדתית, גב' תרצה גרינפלד ונציג הזוכים מן החידון השביעי – מר בני מילגרום.
על המקום הראשון יתמודדו השנה נציגים משבעה בתי כנסת ובינהם נציגות של שתי נשים.

בית כנסת "שערי דרכי שלום" – אסף הלוי וגיא דר
בית כנסת: יש"י – אלחנן יהודה ונתן כבודי
בית כנסת "מקור חיים "- שלום כרמי ודניאל בשארי
בית כנסת "היכל רפאל" – רון גנדשי
בית כנסת "בית אברהם" – יצחק טולדנו ונתן סטסקוביץ
בית כנסת " דרכי נועם" – שרון גודש ודנה בסרגליק
בית כנסת "אם כל חייל" – אילן בן דוד וציון הראל

עורך החידון עופר אורנשטיין סיכם "אני מתרגש לחזור לחידון התנ"ך ומזמין את כל הציבור להגיע ולהביא גם את הילדים . אני רוצה להודות למחלקה לתרבות תורנית בראשות רועי זלצר ומרכז קהילתי מזרח נתניה בניהולו של לאלירן על ההפקה המשותפת של החידון"