פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: רן אליהו ערב של פעם בעשור צילום: רן אליהו

בחגיגה מרגשת, בהשתתפות הורים ותלמידים רבים – חגג בית הספר שמרית אור עשור להקמתו

צילום: רן אליהו 

בית הספר שפתח את שעריו עם 99 תלמידים, מונה כיום 660 תלמידים, אשר לקחו חלק בחגיגה גדולה ומושקעת שסבבה סביב שיריה של הפזמונאית העטורה, שמרית אור.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר שקראה לבית הספר על שמה של שמרית אור, ציינה בדבריה כי היא משתדלת לתת שמות של נשים לרחובות ואתרים ומאוד חשוב לה להוקיר תודה לכל מי שהטביע ומטביע חותם על התרבות והאמנות בחברה הישראלית.
"פניתי לשמרית אור" הוסיפה פיירברג "והיא הסכימה שבית הספר יקרא על שמה עוד בחייה ושמה אכן הביא אור לשכונה. העשייה החינוכית כאן היא פשוט מדהימה, הן מבחינת הידע, הן מבחינה ערכית בפרוייקטים שנבנו למען הקהילה כמו "סיירת מרק" לנזקקים והן בהקניית תרבות ואומנות, אשר יונקים משיריה של שמרית."
שמרית אור בת ה – 76 הביעה את התרגשותה מהמעמד. "בורכתי" היא אמרה "ויצאתי מחוזקת מהעשייה החינוכית המדהימה שנעשית בבית הספר".
היא החמיאה לנתניה על התפתחותה במהלך השנים והגדירה אותה כ"פלא". "נתניה היום היא עיר צעירה, חדשה נושמת וסופגת תרבות."
ובפנייתה האישית למנהלת בית הספר אליאן לסמן ציינה: "הוצאת תחת ידך יהלומים ויחד עם הצוות את מלטשת אותם כחברה, כקבוצה, כמשפחה ופתאום גם אני צלע עם תחושת שייכות גדולה לקבוצה הזו. איזה אושר!"
בהמשך – הנחו כמה מתלמידי כיתות ד את הערב והעלו תסכיתים קצרים שבועיים מאולפן בית הספר, בעוד מקהלת השיר של בית הספר שרה מחרוזת פזמונים, פרי עטה של שמרית אור.
הערב נערך בהשתתפות סגנית ראש העיר וממלאת מקומה, עו"ד שירי חגואל-סיידון, מנהלת אגף היסודיים, נורית גבאי, מנהלת מרכז פסג"ה, יעל לוי פרג' וכן יו"ר וועד ההורים, נירית בן פורת.