פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
צילום: ורה ברכה  דוקטור דולב ומיסטר מיליונדי: כוכב הרשת שרוצה להיות רופא צילום: ורה ברכה 

דולב ברשישת מנתניה, הראפר "מיליונדי", פרץ לתודעה עם להיטים מקפיצים וערוץ יוטיוב שעומד על קרוב לשני מיליון צפיות. זה לא מפריע לו לחלום על קריירה מקבילה כרופא ובשנה הבאה יחל ללמוד בדרך לתואר הנחשק "דוקטור". "המוסיקה היא דרך חיים, אבל אני אוהב אתגרים ורוצה להוכיח שאפשר גם וגם", הוא אומר 

צילום: ורה ברכה 

כמה אנשים אתם מכירים שמעוניינים לשלב בין שני תחומים קיצוניים כמו רפואה ומוזיקה? עם הוויבים הטובים שמשדר דולב ברשישת, הלוא הוא הראפר מיליונדי, עושה רושם שבהחלט אפשר להפוך חלומות למציאות. "החלום הגדול הוא להיות סוג של דוקטור ראפר - לעזור לאנשים בצד הבריאותי כרופא משפחה ובמקביל להמשיך לשמח אותם עם המוזיקה שלי", הוא אומר בראיון ל"נתניה נט".

לא מעט מאותם אנשים הוא בהחלט משמח בתקופה האחרונה. 1.8 מיליון ליתר דיוק, מספר הצפיות בערוץ היוטיוב שלו. לצדם, 40 אלף עוקבים באינסטוש משלימים תפאורה נוצצת של כוכב רשת בהתהוות. רפרטואר השירים כולל את 'בלאגן', 'תרימו את היד' ו-'קורא לה מאמי', לצד שני הלהיטים 'דאנסינג סטארס' ו'חושבת באיביזה', שתפסו תאוצה מסחררת ועומדים על כ-400 אלף צפיות. יצוין כי דולב הוא הכותב והמלחין, כאשר לצדו על ההפקה המוזיקלית שמעון שובייב, בעל שם הבמה המחייב "צמר", שמעלה אוטומטית זיכרונות נוסטלגיים מדמותו המיתולוגית של ניר פרידמן בסדרה 'פלורנטין' של אמצע שנות ה-90, בימים בהם איש לא חלם על פייסבוק ואינסטגרם.

אנשים בנתניה - דוקטור דולב ומיסטר מיליונדי: כוכב הרשת שרוצה להיות רופא

צילום: ורה ברכה 

בנוסף, מצלם ברשישת וולוג (וידאו בלוג) הכולל שרשרת סרטונים מצחיקים בהם הוא משתף את העוקבים בחייו. העונה הראשונה – "משפחת המיליונרים", הסתיימה, ואילו השנייה, שנמצאת בעיצומה, נקראת "החיים על פי מיליונדי". הראפר מנצל את ההזדמנות ומעדכן שהעונה הנוכחית תהיה גם האחרונה, פשוט כי החליט להתמקד במוזיקה נטו.

לא מקשיב לאקסית

דולב ברשישת (23), נולד וגדל בנתניה ומתגורר עם הוריו במרכז העיר. בארבע השנים האחרונות הוא עוסק במוסיקה והספיק להופיע בפורים בכיכר העצמאות בעיר מגוריו, כמו גם להשתתף בצילומי שיר מיוחד שיזמה עיריית נתניה לרגל יום ירושלים. בין לבין הוא מופיע באירועי חברה ואירועים פרטיים. במקביל עובד ברשישת במחלקת התמיכה הטכנית של בזק בינלאומי בנתניה.

אנשים בנתניה - דוקטור דולב ומיסטר מיליונדי: כוכב הרשת שרוצה להיות רופא

צילום: ורה ברכה 

חברה כרגע אין, אבל היצירה המוסיקלית קשורה קשר הדוק לקשרי עבר רומנטיים, בכלל זה השיר החדש בקנה "הכל טוב", שיצולם בסוף החודש במלון רמדה בנתניה ונכתב על אחת האקסיות של דולב. "ברוח התקופה הקשה, חשוב לי להראות שעדיין הכל טוב בצורה כזו או אחרת", הוא מסביר את שם השיר.

איך התחיל כל העיסוק שלך במוזיקה?

"קצת לפני הצבא כתבתי שיר אהבה בשם "תקשיבי" למי שהייתה אז חברה שלי. היא הגיבה בצורה הכי פוגעת שיש, כשאמרה שזה פשוט גרוע ובחיים לא אצליח במוזיקה. דווקא זה מה שנתן לי דרייב וכוח להוכיח שאני יכול. היום היא ממשיכה לחשוב ככה, אבל 1.8 מיליון חושבים אחרת. אגב, גם בבית הספר הייתי סוג של חנון ורציתי להוכיח שאפשר להגיע למשהו מעבר ללימודים. חבר'ה בשכבה שבזמנו לא דיברו איתי, מבקשים היום שאפרסם אותם".

איך נולד השם מיליונדי?

"בהתחלה הייתי חותם את השם שלי, אבל חיפשתי שם במה. חבר טוב הציע וזה תפס. המשמעות כפולה - קיצור של מיליון דולר ומיליון דולב".

איזה תגובות אתה מקבל ברחוב?

"הרוב הגדול טובות, בעיקר מילדים ונוער שאומרים שאני משמח אותם ומבקשים סלפי. מצד שני יש גם רעות, כמו שאין לי חיים, שאני עושה מעצמי צחוק ולמה אני לא הולך ללמוד, אבל אני לא מתרגש. הכל בסדר".

כאמור, קשה לומר שלימודים לא מעניינים אותו, ובשנה הבאה יחל ברשישת ללמוד באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. במסגרת זו, התקבל ללימודי מעבדה רפואית ויצא למסע ארוך בדרך לקטוף את התואר הנכסף "דוקטור". "המטרה העיקרית היא לימודי רפואה", הוא מסכם בחיוך. "מוזיקה היא דרך חיים עבורי, אבל יש כמה כיוונים שמעניינים אותי. אני אוהב לאתגר את המוח ורוצה להוכיח שאפשר גם וגם. הפעילות כראפר היא בעיקר ברשת, ושם כידוע אין הגבלת זמן. אני בהחלט מאמין שאוכל להיות רופא בבוקר, ובערב אפנה זמן לעשייה מקצועית ואמשיך ליצור מוזיקה".