פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ויקי ולנסי בעל בניין בנתניה החליט לפטור את השוכרים מתשלום ויקי ולנסי

ויקי ולנסי, מבעלי קבוצת ולנסי, החליט לפטור את כל שוכריו מתשלום השכירות וקורא לבעלי נכסים אחרים לנהוג כמותו

ויקי ולנסי 

ויקי ולנסי, תושב נתניה, מבעליה של קבוצת "ולנסי גרופ, יזמות בנייה ותיווך",  פטרה את כל בעלי החנויות במתחם הרצל 2 בכיכר העצמאות בנתניה, מתשלום שכירות לחודש הקרוב בשל משבר הקורונה.

כואב בכיס

בימים קשים בהם עתידה הכלכלי של המדינה מעורפל ואזרחים רבים, ביניהם בעלי העסקים אינם יודעים כיצב ומתי יצאו מהמשבר, נעים לראות את היוזמה של "ולנסי גרופ, יזמות בנייה ותיווך", שמקלה על בעלי החנויות בשל משבר הקורונה, ופטרה אותם מתשלום שכירות.

בין החנויות במתחם ישנו צ'יינג', חנות למוצרי ים המלח ומספר מסעדות. מטבע הדברים, רובם ככולם תלויים לא מעט בתיירות נכנסת, שכלל לא קיימת בימים אלו. "רוב השוכרים עובדים בעיקר עם תיירים ומרגע שסגרו את הגבולות, התחיל לכאוב להם בכיס", אומר מנהל הפרויקט בקבוצה, ויקי ולנסי. "החלטנו להתגייס ולעזור להם, כי בזמנים קשים כאלה כולנו צריכים להתאחד, אם בפטור משכירות או כל דבר אחר, כמו לסייע לקשישים במוצרי מזון. לא כל הנטל צריך ליפול על המדינה. אנחנו עם אחד וכוחנו באחדותנו".

במכתב ששלחה הקבוצה לשוכרים נכתב "לנוכח משבר וירוס הקורונה, המשבר הכלכלי הנובע ממנו, עסקיכם שנסגרו ורחובות עירנו נתניה השוממים מאדם, אנחנו – 'ולנסי גרופ', מבקשים לבוא לקראתכם ולפטור אתכם, בעלי העסקים השוכרים ברחוב הרצל 2, מתשלום השכירות החודשית לחודש הקרוב אנו תקווה שהדבר יסייע לכם, ולו במעט, לעבור תקופה מאתגרת זו".

אילו תגובות קיבלת?

"התגובות היו ממש חיוביות, וכל מי ששמע על כך הבטיח לעשות גם הוא ככל יכולתו כדי לתרום את חלקו במידת האפשר. כמובן שבעלי החנויות ממש שמחו ושלחו הודעות שחיממו את הלב, הודו על ההתחשבות וכתבו שזה ממש לא מובן מאליו".

מה המסר שלך?

"המסר שלי הוא שכל מי שיכול, שיבוא לקראת האחר וינסה לסייע לו, בכל תחום ובכל דבר. רק אם נהיה יחד נצליח לעבור את המשבר הזה".