פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אורון אבידן טיפול פנים עם אורון אבידן אורון אבידן

אורון אבידן, שחקן תאטרון ושדרן רדיו בדימוס, חישב את מסלול חייו מחדש אחרי שלקה בליבו בגיל 32 בלבד. היום הוא קוסמטיקאי מדופלם שיודע לשלב את שתי האהבות המקצועיות שלו יחד. מבולבלים? גם אנחנו, שוחחנו איתו כדי לעשות סדר בבלגן

אורון אבידן

אורון אבידן (44) מנתניה ראה את עצמו מגיל צעיר חלק מנוף השואו ביז של ישראל. הבמה אהבה אותו והוא החזיר לה אהבה ונראה היה שזה לא הולך להשתנות. מגיל צעיר מאוד השתתף בסדרות טלוויזיה, פרסומות ובשלב מאוחר יותר התמקצע והפך לשחק תאטרון מן המניין וכן לשדרן רדיו ב-99FM.
הלחצים והמתח שאפיינו את העבודה ברדיו במיוחד בשנה בה ארקדי גאידמק היה הבעלים, נתנו אותותיהם ואבידן קיבל אירוע לב שהוא רק בן 32 מה שאילץ אותו לחשב מסלול חיים מחדש ולבחור בנתיב אחר רגוע יותר מצד אחד ומספק מצד שני- קוסמטיקה.
"הגעתי מעולם הבמה והמדיה, שנים שיחקתי בתאטרון ובטלוויזיה וגם שידרתי בתחנת הרדיו 99FM. באיזשהו שלב רכש ארקדי גאידמק את תחנת הרדיו ונשאר שם שנה. השנה הזו הייתה נקודת המפנה שלי במקצוע ובחיים בכלל. זו הייתה שנה של הרבה מתח נפשי, עבודה בלחץ תמידי ותחושה כללית של מלחמת הישרדות. לא זיהיתי את עצמי, מאדם חייכן רגוע חברותי, הפכתי לפקעת עצבים חסר סבלנות. בסופו של דבר הגוף נתן את אותות המצוקה שלו באופן גלוי וחטפתי אירוע לב- מצאתי את עצמי בטיפול נמרץ בגיל 32 ובמהלך האשפוז הבנתי שאני לא יכול להמשיך ככה. משהו לא כשורה" סיפר אבידן והוסיף "החלטתי לעשות שינוי מקצוע. חשבתי מה בא לי לעשות, למה אני מתחבר ומה עושה לי טוב. תמיד הייתי אסטטיקן והפכתי את זה למקצוע, חיפשתי איך לפתח את זה והחלטתי על קוסמטיקה".

אנשים בנתניה - טיפול פנים עם אורון אבידן

אורון אבידן

איך הסביבה הגיבה?
התגובה הראשונית בסביבה שלי הייתה הרמת גבה, לא ידעו לעכל את זה. היו כאלה שהיו אמיצים מספיק לבוא ולנסות אותי והיו גם כאלה ששלחו שליחים שיבדקו בשבילם, וכולם ללא יוצא מן הכלל הופתעו לגלות איש מקצוע רציני אמיתי ולא גימיק חולף. למדתי את המקצוע על בוריו במשך שנים, עבדתי גם לצד רופאים וכירורגים פלסטיים כדי ללמוד את רזי המקצוע עד הסוף.
ויתרת על עולם הבמה?
הבמה היא חיידק שאתה נולד איתו ומקונן בך כל הזמן אין לו חיסון או תרופה, כמה קלישאתי שזה נשמע זה ככה. היום למזלי אני מצליח לשלב את האהבה שלי לקוסמטיקה לאהבה שלי למדיה. יש לי פינה שבועית בתכנית הבוקר של רשת "פותחים יום" עם אלעד זוהר ונועה רוזין בה אני נותן טיפים על איך להתמודד עם מחלות עור, להכין מסכות טבעיות ממוצרים שנמצאים אצל כולנו במטבח כמו פירות וירקות, אני גם עושה קריינות רדיו לפעמים והופעות אורח בתכניות וסדרות טלוויזיה. על התאטרון כרגע ויתרתי כי אין לי באמת איך לשלב עם מסלול החיים החדש שבחרתי לי. אני מאושר מהמקום שבוא אני נמצא היום והכי חשוב שלם ורגוע.
תפנק אותנו בטיפים? 

 

הטיפ הכי טוב שאני יכול לתת זה להיות קשובים לעצמנו. שגרת החיים היא מירוץ נגד הזמן ולרוב אנחנו שוכחים לעצור רגע ולהקשיב לעצמנו. מה טוב לנו או לא טוב או אפילו לעשות רגע הפסקה, לנוח לבלות. החיים שלנו הם סרגל, אנחנו יודעים מתי ואיפה הם התחילו ואנחנו יודעים שמתישהו הם יגמרו ולכן חשוב לנצל אותם עד תום ולשים את עצמנו תמיד בראש סדר העדיפויות.
טיפ מקצועי: אנחנו נמצאים עכשיו בחורף, העור שלנו מאוד יבש וצריך לדאוג להתאים לכל אחד ואחת קרם גוף שתואם את סוג העור ולהרוות את העור כמה שיותר, ועוד דבר קטן שלא כולם יודעים, כמה שפחות בגדים צמודים לגוף יותר טוב לעור ורצוי מאוד מכותנה.