פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
ז'ני ליבמן ריקוד פוליטי: ג'ני ליבמן הצטרפה ל"נתניה ביתנו" ז'ני ליבמן

הרקדנית שייצגה את המדינה בריקודים סלוניים ומשקיעה כעת עם בן זוגה בדור הבא בענף, תדורג שישית בסיעה בראשות ד"ר גרש פישמן. "חשוב לאפשר לספורטאים להתאמן בשבתות ובחגים", היא אומרת. "נתניה אמנם הוגדרה כעיר הספורט של ישראל, אבל יש עוד המון מקום לשיפור"

ז'ני ליבמן, זכתה 7 פעמים באליפות ישראל בריקודים סלוניים

חיזוק מפתיע וספורטיבי לסיעת "נתניה ביתנו". הרקדנית ג'ני ליבמן, שזכתה בעבר שבע פעמים באליפות ישראל בריקודים סלוניים ואף ייצגה את המדינה בתחרויות בחו"ל יחד עם בן זוגה לריקוד ובחיים, יבגני סובורוב, הצטרפה לרשימה ומדורגת במקום ה-6. "אני מכירה כבר עשר שנים את בוריס צירולניק. הוא הסביר לי את האידיאולוגיה של הסיעה והתחברתי לזה מאוד", היא מספרת איך נוצר הקשר לסיעה.

אנשים בנתניה - ריקוד פוליטי: ג'ני ליבמן הצטרפה ל"נתניה ביתנו"

ז'ני ליבמן, יחד עם בן זוגה לחיים ולריקודים, יבגני סובורוב

ליבמן, 27, נשואה כאמור לסובורוב, מתגוררת במרכז העיר וכבר למעלה משלוש שנים בעלת הסטודיו לריקוד "ציספרס נתניה" המונה שלושה מדריכים וכ-90 רקדנים מגיל 3 ועד 75. מגיל 5 נחשפה לעולם הריקוד ומלבד ריקודים סלונים רוקדת גם לטינו אמריקאי הכולל סגנונות כמו סמבה, צ'צ'ה, רומבה ופסדובלה. ליבמן וסובורוב ייצגו כאמור את ישראל באליפויות אירופה ועולם. בשיאם דורגו במקום ה-12 ברייטינג העולמי. כמו כן נטלו חלק במשחקי העולם בפולין בשנה שעברה וסיימו במקום ה-10 הכללי. בהמשך הפסיקו להתחרות לטובת ההשקעה בסטודיו ובפיתוח הדור הבא בענף הריקודים הסלוניים.

חשוב שהספורטאים צריכים להיות ככל הניתן בתנאיםשווים עם הספורטאים בחו"ל כדי לעשות תוצאות בעולם. ג׳ני אומרת שלאורך הקריירה שלה בתור ספורטאית ועכשיו בתור מאמנת היא יודעת כמה כל יום במהלך השנה הוא יום חשוב לספורטאי באופן קריטי והרבה פעמים הם צריכים למצוא את עצמם צריכים לנסוע לערים אחרות כדי להתאמן ולהתארח בתחרויות בערים אחרות, מבלי היכולת לארח בעיר שלנו.

אנשים בנתניה - ריקוד פוליטי: ג'ני ליבמן הצטרפה ל"נתניה ביתנו"

ז'ני ליבמן, יחד עם השר אביגדור ליברמן באירוע פעילי "נתניה ביתנו" בנתניה 

"אני חושבת שחשוב מאוד לאפשר לספורטאים להתאמן גם בשבתות וחגים כי הם לא יכולים לשמור על כל החגים ובמקביל לקיים שגרת אימונים תקינה", מסבירה ליבמן את הקשר האידיאולוגי בינה לסיעה התומכת בציבור החילוני וחרטה על דגלה את הסלוגן "חיה ותן לחיות". "חוץ מזה שספורטאים יוכלו להתאמן בכל יום שיצטרכו, תהיה אפשרות לקיים אירועי ספורט בשבתות. אני בהחלט רואה לנכון את החופש לבחור בספורט הישגי ולוותר על דברים מסוימים כדי לעשות את המקסימום ולהגיע לתוצאות הרצויות. אוכל לעזור ולתרום מהניסיון שלי בתחום. הייתי בתחרויות ובמחנות אימון בחו"ל ונחשפתי לשיטתיות בה הדברים עובדים. למרות שנתניה אמנם הוגדרה כעיר הספורט של ישראל, יש עוד המון מקום לשיפור ואפשרות להגיע להישגים משמעותיים ותוצאות הרבה יותר טובות".