פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
אלי דלל "נפלה בחלקי הזכות שההורים שלי יראו אותי נשבע לכנסת" אלי דלל

אלי דלל ניצח בפריימריז במחוז מישור החוף וצפוי להצטרף לכנסת כחבר הליכוד במקום ה-29. עם זאת, השמחה מהולה בעצב לאחר שהתבשר על פטירתה של גיסתו. "אני מודה לכולם על התמיכה. אני נשאר בנתניה ואמשיך לייצג את העיר ואת תושביה", אמר 

ס.ראש העיר אלי דלל ניצח בפריימריז לליכוד

היסטוריה בנתניה: עם סיום ספירת הקולות בפריימריז הליכוד התברר כי המנצח הגדול במישור החוף הוא סגן ומ"מ ראש העיר אלי דלל, שהקדים את שי גלילי ומתייצב במקום ה-29 ברשימה הארצית של הליכוד לכנסת ה-25.

שעות ספורות לאחר פתיחת הקלפיות ביום רביעי היה שמח מאוד באצטדיון העירוני בנתניה, כאשר פעילים רבים הגיעו לתמוך בדלל וקראו לנוכחים להצביע למספרו בהתמודדות: 344. התומכת הגדולה והמשמעותית ביותר הייתה ראש העיר מרים יירברג-איכר, שהתייצבה במתחם בחום הכבד מצוידת במאוורר קטן והביעה את תמיכתה בדלל בין כוס מים לאבטיח צונן. כמו כן חולקו טפסי הצבעה עם סימון שמו של המועמד שזכה בסופו של דבר במשבצת של מחוז מישור החוף.

לאורך יום חמישי שרר מתח גדול בקרב המתמודדים, כאשר בטרם נספרו כל הקולות החליפו דלל וגלילי מספר פעמים את הבכורה במישור החוף. בפלאיירים שחולקו עבורו הוארכה הל' של שמו אלי בדומה לל' המוארכת המסורתית של הליכוד, והודגש כי דלל הנו חבר תנועת הליכוד כבר 44 שנים, לצד הרזומה העשיר שלו, הכולל בין השאר את היותו מנכ"ל עיריית נתניה לשעבר, מנהל חברות במגזר העסקי והמוניציפאלי לשעבר וכן בעל תואר שני A.M בניהול ומדיניות ציבורית.

"ההרגשה טובה מאוד, אבל לא הייתי מופתע, כי כשההפרש התחיל לגדול לטובת גלילי הבנתי שהקולות של נתניה טרם נספרו. בעיר שלי הייתי עם 1,300 קולות יותר מאחרים וידעתי שלאחר שהם יספרו אנצח. לשמחתי זה בדיוק מה שקרה", אמר דלל בשיחה עם 'נתניה נט'.

לגבי ההמשך, הוסיף דלל בהתרגשות כי "נפלה בחלקי הזכות שההורים שלי, בני 87 ו-88, יזכו להיות בטקס ההשבעה שלי לכנסת. אנשים שעלו לארץ מעיראק בשנת 1951 והשאירו שם נכסים וכספים. זה נוגע ללב וההרגשה שלי עילאית מול ההורים, שיהיו גאים לראות את הבן שלהם בכנסת. הסיסמה שלי הייתה ונשארה – מדבר במעשים. מעבר לזה אני נשאר בנתניה ואמשיך לייצג את העיר ותושביה".

"חברות וחברים יקרים, עשינו ביחד היסטוריה. אני מודה לכם מעומק הלב על העזרה, ההתגייסות והתמיכה לאורך כל הדרך", כתב דלל בפוסט שפרסם אמש עם היוודע תוצאות הפריימריז הסופיות וזכה למאות לייקים, כמו גם מאות תגובות, אך הוסיף כי עיתוי הזכייה תפס אותו בנסיבות מצערות. "לצערי העמוק, השמחה מהולה בעצב. אמש במהלך יום הבחירות התבשרנו על פטירתה במפתיע של אחותה של אשתי. קשה לי לשמוח ביום כזה, אבל בכל זאת אני רוצה להודות לכם".

עוד כתב דלל כי "הסיוע שלכם, הנחישות והאמונה במטרה הם אלו שהביאו לתוצאות של היום. אני מלא בהכרת תודה אליכם. נהלנו מערכת בחירות נקייה, מקצועית, עניינית וללא הכפשות – ועל כך אני גאה. אני מודה לאשתי היקרה ולילדיי על התייצבותם לצדי. אוהב תמיד".

כמו כן, לא שכח דלל להודות לראש העירייה על תמיכתה. "תודה מיוחדת מגיעה לראש העיר מרים פיירברג איכר על התייצבותה לצדי", כתב. "הייתי רוצה להודות באופן אישי לכל אחד מהתומכים והפעילים, אבל אם אתחיל למנות אותם לא יהיו מספיק שורות". את דבריו חתם דלל במילים: "עוד אמצע את הזמן והמקום להודות לכם ולחגוג את הצלחתנו, לצערי זה לא יתאפשר לנו בימים אלו. שלכם, אלי".