פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
המהפך של גיא שטולץ ניצחון משפחתי: המהפך של גיא שטולץ המהפך של גיא שטולץ
גיא שטולץ מקריית השרון התגבר על מחלת הסרטן, אך איבד את רעייתו כתוצאה מהמחלה הארורה. בעקבות הטרגדיה, החליט על שינוי משמעותי בדגש על אורח חיים בריא וחיזוק ערך המשפחה. היום, נשוי בשנית ובעל משפחה, יזם גיא את תחרות המשפחה הספורטיבית של ישראל, שתיחנך בסוף החודש בנתניה    
תרשמו ביומנים: יום ראשון, ה-23 באוקטובר, קריית השרון, נתניה. האירוע: חנוכת ה'משפחתלון' – תחרות המשפחה הספורטיבית של ישראל. 
מי שעומד מאחורי המיזם הוא גיא שטולץ (46), המנכ"ל והבעלים של חברת GUY`S, המתמחה באימון, ייעוץ ופעילות העצמה למשפחה, קהילה ועסקים. "כמובן שאני מתרגש מאוד לקראת האירוע הראשון, מקווה שיגיעו הרבה משפחות ומבטיח שאנשים ייהנו", הוא אומר. "זה מה שעושה לי כיף -  לראות משפחות עם חיוך על הפנים עושות יחד פעילות ספורטיבית מגבשת. זה נותן לי את החשק לעשות את זה בגדול". 
למה בחרת לקיים את אירוע הפתיחה דווקא בנתניה?
"עברנו לאחרונה לקריית השרון ורציתי שהתחרות הראשונה תתקיים בעיר שלי ובשכונה שלי. מצאתי שותפים נפלאים לדרך, וזה המקום להודות לסימון דוידסון, יו"ר איגוד השחייה והבעלים של מועדון הספורט קולג'ים, שפתח את הדלת עבור המשפחות ולמענן. בנוסף זכיתי לסיוע גם מוועד השכונה של קריית השרון. הגישה החיובית של האנשים והרצון לסייע ריגשו אותי מאוד". 

הקשר הרגשי

אלא שהמיזם של שטולץ לא נוצר בחלל ריק. לפני 7 שנים איבד גיא את אשתו, ז'נט ז"ל, שנפטרה מסרטן השד. לפני מספר שנים חלה גם הוא בסרטן הלימפה, אך התגבר עליו והחלים. ההתמודדות הקשה עם המחלה, חיזקה אצל גיא את ערך המשפחה והביאה אותו להחלטה להקדיש את חייו לחיזוק הגרעין המשפחתי, לצד שמירה על אורח חיים בריא. 
כיום הוא נשוי בשנית לחוי, ואב למאור (13), בנו מנישואיו הראשונים, וליונתן (3), בנם המשותף. בבית משפחת שטולץ המאוחדת, שכאמור עברה לאחרונה להתגורר בקריית השרון, גדלים גם שני כלבים, העונים לשמות הייחודיים בייגלה ושוקולית.  
"אני מחובר מאוד לאירוע הזה בפן הרגשי ודרך הסיפור האישי שחוויתי עם המפגש הכפול עם מחלת הסרטן, עברתי שינוי במודעות והתחברתי מאוד לערכים של גיבוש התא המשפחתי ואורח חיים בריא", הוא אומר. "כל המיזם הזה הגיע ממקום של רגש גדול מאוד והרצון לעשות שינוי משמעותי בחיים של אנשים". 
אנשים בנתניה - ניצחון משפחתי: המהפך של גיא שטולץ

ארבע לידות והיד עוד נטויה

גיא שטולץ נמצא כיום בחופשת שחרור מצה"ל, וב-1 בדצמבר יהפוך רשמית לאזרח מן השורה, לאחר שירות בן 25 שנים במערכת הצבאית, בחיל הרגלים והצנחנים, אותו סיים בדרגת סא"ל. בעל ניסיון אישי ומקצועי רב בתחומי פעילות גופנית ואימון אישי ומשפחתי. מאז שנת 2007 משתתף גיא בחצאי טריאתלונים, לומד בקורס מדריכי כושר של וינגייט ולומד אימון (קואוצ'ינג) באוניברסיטת בר אילן. כמו כן, מזה 12 שנים עוסק גיא בפעילות גוף-נפש, ובשבע השנים האחרונות מארגן אירועי ספורט הורים – ילדים, זאת לצד התנדבות בעמותת "תעצומות" למתמודדים עם מחלת הסרטן. לאחרונה השיק הרצאה אישית העונה לשם המבטיח 'זכר אחד - ארבע לידות והיד עוד נטויה'. "זכר הוא שמי מאוקראינה וארבע הלידות מסמלות את התהפוכות שעברתי", מסביר גיא את משמעות השם. "הלידה הראשונה היא הלידה הטבעית שלי, השנייה היא העלייה ארצה, השלישית היא ההתמודדות עם הסרטן והרביעית היא עכשיו, כשאני מסיים שירות ארוך של 25 שנה בצה"ל וצריך להמציא את עצמי מחדש".  

משפחתלון בקרית השרון

מדובר באירוע ספורטיבי, חוויתי ומגבש לכל המשפחה, שיכלול מקצים של הורה וילד ושל משפחה מורחבת, שיתחרו בין השאר במעבר במסלול מכשולים, פעילויות בבריכה וניווט משפחתי בפארק.
חשוב לציין כי תחרות המשפחה הספורטיבית של ישראל הינה מיזם ארצי ייחודי, אשר נולד לאור שאיפה לחולל שינוי בחיי משפחות על ידי חשיפתן ורתימתן לפעילות ספורטיבית. מטרתו המרכזית של המיזם היא להעלות את המודעות לערך המשפחה, להוות כלי לגיבוש וחיזוק הקשרים בין הורים, ילדים ואחים, ובתוך כך גם להגביר מודעות לאורח חיים בריא. כל זאת, באמצעות השתתפות של בני המשפחה בפעילות ספורטיבית תחרותית וחווייתית בהתאם לבחירתם והעדפותיהם.
בהמשך הדרך צפויים להתקיים אירועים נוספים בחדרה, שלומי וקריית שמונה בצפון וכן בבאר שבע וקריית גת בדרום. התכנון הוא כי הגמר הגדול של תחרות המשפחה הספורטיבית של ישראל ייערך באוקטובר 2017 בפארק הירקון בתל אביב.