פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סטודנטים לרפואה החלו הלימודים הקליניים של סטודנטים לרפואה בלניאדו סטודנטים לרפואה

סטודנטיות וסטודנטים מאוניברסיטת אריאל הגיעו הבוקר ליום הלימודים הראשון בבית חולים לניאדו, רופאים בכירים קיבלו דרגות אקדמיות 

סטודנטים לרפואה הלניאדו 

בהתאם להסכם הסינוף בין ביה"ס לרפואה ע"ש אדלסון באוניברסיטת אריאל לבין בית החולים לניאדו, הכולל מגוון רחב של שיתופי פעולה אקדמיים ומחקריים, מתאפשר לעשרות סטודנטים לקיים בבית החולים את הלימודים הקליניים סביב מיטת החולה, בפיקוחם והכוונתם של רופאים בכירים בעלי שם. הבוקר הגיעו סטודנטים, הנמצאים בשנה השלישית במסלול הארבע שנתי, לבית החולים על מנת להתחיל את יום הלימודים הראשון. הם התקבלו בחגיגיות, התחלקו עפ"י התוכנית לאגפי ההוראה הפעילים בבית החולים, והחלו בלימודיהם. שיתוף הפעולה בין המוסדות יאפשר פיתוח אקדמי ומחקרי ויעניק ערך משמעותי הן לסטודנטים, הן לרופאים הבכירים המלווים כמרצים את הסטודנטים והן בהיבט המחקר : קרן מחקרים ייחודית המיועדת למחקרים משותפים שיבוצעו ע"י רופאי בי"ח לניאדו לבין מרצים באוניברסיטת אריאל, בשיתוף הסטודנטים/ות עומדת לצאת לפועל בקרוב.

דקאן הפקולטה לרפואה ע"ש אדלסון באונ' אריאל פרופ' שי אשכנזי מסר "אוניברסיטת אריאל שמחה על הסכם הסינוף של ביה"ח לניאדו עם ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה. ההוראה הקלינית בביה"ח לניאדו, בשילוב תוכנית לימודי הרפואה החדשנית של ביה"ס לרפואה באריאל - יבטיחו הכשרת רופאים ישראליים איכותיים מאוד, מבחינה מקצועיות ואנושיות גם יחד, לקידום בריאותם של אזרחי ישראל"

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בירך את הסטודנטים עם הגעתם לאגפים והמחלקות ואמר "הגעתכם לפה היא פרי עבודה מאומצת וארוכה. אני בטוח כי שיתוף הפעולה שמתחיל פה היום, ימשך בעתיד למשך שנים רבות ויאפשר לנו לעסוק בהכשרתם של דור העתיד של הרופאים והרופאות במדינת ישראל. דווקא בתקופה הזו, בה אנו מתמודדים עם מגיפת הקורונה, ברור מעל לכל ספק כי יש צורך בהכשרה של רופאים ורופאות רבים ככל האפשר, ללא התפשרות על סטנדרטים אקדמיים וקליניים. ברוכים הבאים !"

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו הצטרף לברכות ואמר "אם יותר לי להשתמש במליצות – זהו יום היסטורי. זהו יום היסטורי עבור הסטודנטים והסטודנטיות שמתחילים ללמוד אצל מיטב הרופאים והרופאות הבכירים באגפי בי"ח לניאדו וזהו יום היסטורי עבורנו בבית החולים – לקלוט פה מחזור ראשון של סטודנטים מאוניברסיטה, שאנו נהיה השדה הקליני המרכזי עבורה. שיתוף הפעולה הזה הוא שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח, נפתח ונעמיק אותו בהמשך ככל שנוכל. בהצלחה רבה בלימודים ובבחינות ואל תשכחו להנות מהחוויה".