פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סרן ת' מנתניה  כבוד לעיר - סרן ת' מנתניה סיים קורס טיס סרן ת' מנתניה

סרן ת' מנתניה, ספורטאי, מנגן בגיטרה ובבס יסיים ביום חמישי הקרוב קורס טיס מחזור 180 

סרן ת' מנתניה 

לאחר שלוש שנים מאתגרות, הוכשר סרן ת' מנתניה כקצין, בוגר קורס טיס מחזור 180 ויקבל ביום חמישי הקרוב את כנפי הטיסה בטקס "מסדר כנפיים" המסורתי בבסיס חצרים. את הקורס מסיימים 40 טייסים חדשים.

סרן ת', בן 24, הוא הבכור לשני אחים. אביו, סא"ל במיל' בפיקוד העורף - מג"ד בגדוד לוגיסטי ואמו מנהלת סניף בנק הפועלים וקצינת מרגמות לשעבר. אח של סבא שלו היה גם הוא טייס, כך שהערכים בבית הם שמקובל ומצופה לשרת שרות משמעותי בצבא ולכן באופן טבעי בשילוב עם המשיכה לטיס בחר במסלול הזה.
ת' חובב קראטה, עד הצבא עסק בספורט מקצועי ובצלילה, הוא אוהב לנגן בגיטרה ובבס.
מגיל קטן מאוד נמשך לתחום התעופה - מטיסנים ועד מאמרים. בתיכון הרחיב פיזיקה ומוזיקה, הוא התגייס לקורס 174 אך הודח בסוף השלב הבסיסי, עבר לשריון שם שירת 3 שנים כקצין. לפני קורס מ"פ בחר לחזור לטיס, התחיל את השלב הבסיסי מהתחלה להחלטת המפקדים והגשים את חלומו להיות טייס. 
ת' אומר שקורס טיס מורכב מאנשים מאוד מוכשרים. אמנם הם פחות חווים את הצבא ביומיום אבל הם עסוקים במשימה חשובה. הוא מתאר את הקורס כמאתגר מאוד ושונה משירות אחר, הוא מספר שלמד רבות מהמפקדים שלו במהלך הקורס ובעיקר ממפקד הקורס "יש פה אווירה של קורס ויש גם קצת תחרותיות, עם זאת עוברים דברים קשים ביחד וזה מחבר" מספר ת' ומוסיף שהנפילה מהקורס הייתה רגע מכונן בחייו "כמה שזה היה משבר, בדיעבד זה הדבר הכי טוב שקרה לי. לא רק ההזדמנות להגיע לשריון אלא גם ההזדמנות להתמודד עם נפילה אמיתית".
אחד הרגעים המרגשים בקורס היו עבורו בסוף השלב הבסיסי בטיפוס על מצדה. הוא טיפס ראשון אחרי המפקד שלו וכשהגיע למעלה אמר למפקד "זריחה שחיכיתי לה 4 שנים".