פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
נתנייתים ערבים זה לזה. בנות שרות גרעין בני עקיבא  אולי מבודדים, אך לא בודדים נתנייתים ערבים זה לזה. בנות שרות גרעין בני עקיבא 

יוזמה של בנות השירות של גרעין בני עקיבא: מערך סיוע לתושבי העיר נתניה הנמצאים בבידוד. שירי חגואל סידון "מדובר בבנות ערכיות ומדהימות שהערך החברתי אצלן הוא מעל הכל"

נתנייתים ערבים זה לזה. בנות שרות גרעין בני עקיבא 

הקשיים של תקופת הקורונה מביאים איתם גם לא מעט יוזמות חברתיות מחממות לב. הסולידריות החברתית שנוצרה בקרב תושבי העיר מוכיחה כי על אף הקשיים, נתניתיים ערבים זה לזה.
דוגמא אחת כזאת היא של בנות השירות של גרעין בני עקיבא של הרב אלמו. הבנות (בגילאי 17-19) ממלאות תפקיד התנדבותי חשוב בבתי הספר שבאזור ובמרכזי הנוער השונים. יחד עם עמותת רגעים והמרכז הקהילתי נאות שקד, אשר נמצא בלב שכונת אזורים, חשבו כיצד יוכלו לסייע לציבור ולהקל על תושבי השכונה בתקופות המשבר והבידוד. הבנות חשבו על הצרכים הבסיסיים של התושבים ותהו לעצמן איך התושבים יכולים לבצע סידורים בסיסיים כאשר הם נמצאים בבידוד? מכאן נולד הרעיון של הפעלת מרכז סיוע שכונתי שישמש כמו מוקד קטן אשר ייתן מענה לצרכים בסיסיים. כך למשל, כאשר אדם הנמצא בבידוד צריך לפנות ולהוריד את הפח. שכן, נאסר עליו לצאת מביתו. או כאשר נגמר החלב בבית וצריך לקפוץ למכולת השכונתית כדי לקנות. כך גם לגבי תרופות, השלמת קניות וכדומה. במקרים כאלה יוכלו תושבי האזור ליצור קשר עם בנות השירות במרכז הקהילתי אשר ידאגו להוריד עבורכם את הפח, לקפוץ למכולת ולקנות חלב או לחילופין, ללכת לבית המרקחת ולהביא לכם את התרופה אליה אתם זקוקים.
סגנית ומ"מ ראש העיר עו"ד שירי חגואל סיידון הוזמנה למרכז הקהילתי כדי להכיר בנות השירות באופן אישי ולשמוע מהן על היוזמה החדשה מקרוב.
חגואל-סיידון: "כשהגעתי למרכז הקהילתי נאות שקד שמחתי לראות כי המקום שוקק חיים ובאמת ממלא את ייעודו במתן מענה קהילתי לתושבי האזור. היוזמה של בנות השירות מקסימה ומרגשת. אחרי שפגשתי אותן וגם קצת היכרנו, אני יכולה להגיד שאינני מופתעת. מדובר בבנות ערכיות ומדהימות שהערך החברתי אצלן הוא מעל הכל. אני שמחה שזכינו לגרעין כזה בנתניה.
חשוב לי גם לפרגן למנהל המרכז הקהילתי מוט דוק שמניע את כל המהלכים המדהימים האלה והוא הלב הפועם של המרכז. הרבה מהפעילות החברתית האזורית היא בזכותו ותודות לו. יישר כוח!"