פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
שונו שמות טפסי הבירוקרטיה בנתניה שוויון מגדרי: שונו שמות טפסי הבירוקרטיה בנתניה שונו שמות טפסי הבירוקרטיה בנתניה

בטפסים של מנהל החינוך העירוני לא יכתבו עוד "שם האב" ו"שם האם" אלא הורה 1 והורה 2, בין השאר למען קהילת הלהט"ב בהן ההורים בני אותו מין ומשפחות יחידניות. טלי מולנר: "צעד קטן לעירייה, צעד ענק לציבור"

במקום "שם האב", ש"ם האם" יהיה רשום הורה 

שינוי מבורך למען שוויון מגדרי בנתניה. העירייה אישרה שינוי של טפסי בירוקרטיה שונים במנהל החינוך, כאשר בעקבותיו יזכו משפחות בהן ההורים בני אותו מין, למלא את פרטיהם האישיים תחת הקטגוריה "הורה 1" ו-"הורה 2" ולא תחת הקטלוג שם האב ושם האם שהיה נהוג עד כה. ראוי לציין שמדובר בשינוי משמעותי מעין כמוהו עבור המשפחות המשתייכות לקהילת הלהט"ב, שחשו עד כי הן מופלות לרעה בנושא.

פעילות קהילתית - שוויון מגדרי: שונו שמות טפסי הבירוקרטיה בנתניה
מי שפעלה למען שינוי הטפסים היא המשנה לראש העירייה, טלי מולנר. "מדובר בתהליך שנמצא בהמון רשויות בארץ, לפיו שונה כל טופס עירוני בו יש לרשום את שמות ההורים, על מנת להתחשב במשפחות להט"ב בהן יש שני אבות או שתי אימהות, וכן במשפחות יחידניות", היא אומרת בשיחה עם "נתניה נט". "הליך לוגיסטי קל מאוד שפותר הרבה בעיות ומונע מלא מעט אנשים עוגמת נפש מיותרת. המשמעות היא עצומה וחשובה, וכמובן שבא כאן לביטוי עקרון השוויוניות. מדובר בצעד קטן לעירייה וצעד ענק לציבור התושבים שחיים בנתניה. אני שמחה שראש העירייה וראש מנהל חינוך הרימו את הכפפה ונענו בחיוב לבקשתי, וכמובן בתקווה לשנות בהמשך טפסים דומים בכלל אגפי העירייה".  

תגובת העירייה: עוד קודם שפנתה חברת המועצה – הוכן טופס ברוח זו וכעת הוא מועבר לכל אגפי הגיל, להטמעה.