פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
מרכז הזדמנות תעסוקה נתניה נתניה מציעה עזרה לכל המובטלים בעיר מרכז הזדמנות תעסוקה נתניה

מזכירות, חוקרים אפידימיולוגים ומהנדסים הם רק חלק ממשרות פנויות שמחכות לכם במרכז הזדמנות תעסוקה בנתניה. זאת בנוסף לעזרה בכתיבת קורות חיים וליווי אישי מותאם עד למציאת עבודה לכל תושב המעוניין בכך. השרות ללא תשלום

מרכז הזדמנות תעסוקה נתניה

מרכז הזדמנות תעסוקה נתניה הוקם בשנת 2018 בהובלת משרד העבודה והרווחה והשרותים החברתיים ועיריית נתניה ונותן מענה לכל תושבי נתניה מגילאי 18 ומעלה שמעוניינים להשתלב ולהתקדם בשוק העבודה.

המרכז שונה מכל מרכז השמה בכך שמעבר למשרות הרבות שהמרכז מציע, הוא מלווה את תושבי נתניה באופן אישי ומותאם לצרכי הלקוח. תהליך הליווי כולל ייעוץ והכוונה תעסוקתית, בניית תוכנית עבודה מותאמת אישית וסדנאות הכנה לעולם עבודה (כתיבת קורות החיים, הכנה לראיון עבודה, סימולציות ראיון ועוד).
במרכז הזדמנות בתעסוקה בנתניה, קיימות תוכניות מגוונות, ליווי לאוכלוסיות שונות בעיר, ליווי פרטני, ליווי קבוצתי לצעירים/ אמהות יחידניות/ אמהות לילדים עם צרכים מיוחדים, עולים חדשים מצרפת ועוד. כל תוכנית שונה בהתאם לגודל ואופי הקבוצה.

פעילות קהילתית - נתניה מציעה עזרה לכל המובטלים בעיר

מרכז הזדמנות תעסוקה נתניה

"אחד מהערכים שמוביל המרכז הוא ליווי לעצמאות תעסקותית. בעולם העבודה דינאמי ומשתנה השאיפה שלנו היא שהלקוח ידע להתנהל באופן עצמאי בשוק העבודה. אמנם תהליכי הליווי במרכז יכולים להיות ארוכים ואף ממשיכים אל מעבר למציאת העבודה אך אנו מעודדים פרואקטיביות לאורך כל תהליך הליווי" סיפרה עינת קדרון, מנהלת המרכז, מהנדסת אלקטרוניקה בעברה שעשתה שינוי קריירה בעצמה "מרכז ההזדמנות היה הזדמנות גם עבורי להקמת שירות עירוני איכותי. זהו שרות חינמי לתושב ואני מרגישה שהגעתי ליעד זה".

מאז פרוץ משבר הקורונה מעני המרכז השתנו ומשתנים בהתאם למצבעל מנת לתמוך בצורכי השוק והלקוחות. בתקופה זו תושבים רבים מחפשים עבודה מיידית ופחות פנויים לתהליכי ליווי ארוכים. לכן כיום חלק מהליווי נעשה מרחוק, תושבים שמעוניינים למצוא עבודה ללא ליווי יכולים לעשות זאת והמרכז עצמו פועל על פי תקן התו הסגול.

סיפורי הצלחה

"בתחילת דרכו של המרכז הגיע בחור צעיר, שעדיין גר עם משפחתו בבית בו האמא סובלת מבעיות נפשיות. הבחור שידר מצוקה וחוסר תקווה,סבל מעודף משקל וחוסר בטחון עצמי" סיפרה עינת והוסיפה "כשראיינתי אותו הוא לא הישיר מבט, לא ידע מה הוא רוצה, מלבד שיהיה לו כסף לרכוש מחשב. לאחר תהליכי חיזור וסיוע בפתרון עניינים בסיסיים שהיו לאותו בחור הוא החל בתהליך ליווי במרכז, במהלכו עבד על הבעיות השונות, הן בליווי פרטני והן בליווי קבוצתי. היום הבחור עובד ואף מתכנן את מסלול הקריירה שלו לעתיד. לא רק שקנה מחשב, הוא גם יצא מהבית, הוריד במשקל והתחיל לעסוק בבריאות. הוא הציב לעצמו יעדים חדשים גבוהים הרבה יותר ממה שהעז לחלום לפני ועבר שינוי מהותי בחייו בזכות תהליך הליווי במרכז".

פעילות קהילתית - נתניה מציעה עזרה לכל המובטלים בעיר

מרכז הזדמנות תעסוקה נתניה

סיפור הצלחה נוסף - רוית, בת 47 נשואה ואמא לשלושה ילדים קטנים

"לפני כ- 4 שנים איבדתי את אבי היקר שנפטר מדום לב ונכנסתי לדיכאון. 4 שנים שלא מצאתי את עצמי, לא בחיים האישיים ולא מבחינה תעסוקתית" כתבה רוית בפייסבוק והוסיפה "אל המרכז להזדמנות, הגעתי דרך המחלקה לשירותים חברתיים, אליהם פניתי בשל מצוקה כלכלית, רגשית ומקצועית. לא ידעתי מה בדיוק אני רוצה. הייתי מבולבלת, כבר לא זכרתי במה אני טובה מבחינה תעסוקתית ובאיזה תחום לחפש משרה"
"לאחר מפגש ההכרות יצרה איתי קשר אסתי וקבעה איתי פגישה אישית ומשם התחלנו תהליך מדהים ששינה את חיי. ראשית הכרנו אחת את השנייה. בסבלנותה, רגישותה למדה להכיר אותי ואפשרה לי, להביע, לדבר, לבכות, להתייעץ, לשתף את הלבטים והחששות שלי מהחזרה למעגל העבודה ובעיקר להבין מחדש, מי אני בחיים האלו ולהציב את עצמי, את רצונותיי ואת המטרות התעסוקתיות שלי בראש ובראשונה".

"למדתי איך להכין קורות חיים, איך לשלוח ולמקד אותם בהתאם למשרה הרצויה. איך לגשת לראיון עבודה בביטחון מלא ולדעת שגם אני "מראיינת" את המעסיק, שואלת ובודקת האם גם לי זה מתאים"

מבחינתי הכי חשוב בתהליך זה שלמדתי שגם אם לא אתקבל למשרה אחת ואולי לעוד אחת ועוד אחת, אני לא מתייאשת, לא נופלת שוב אלה לומדת מזה, מפיקה לקחים וממשיכה הלאה והמשרה שבאמת אאמין בה, ארצה ואזמן אותה אליי תהיה שלי".

ליצירת קשר: 097794800  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.