פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
חתונה במסגרת הגבלות קורונה שליח חב"ד מחתן זוגות במסגרת הגבלות הקורונה חתונה במסגרת הגבלות קורונה

הרב שניאור לנדא יזם פתרון יצירתי בקרב סטודנטים בנתניה, ויחתן אותם באירוע מצומצם בבית חב"ד בקמפוס. "לא כדאי לדחות תאריך שכבר נקבע", הוא אומר. "זו הזדמנות להתמקד בזוג עצמו ולעשות מהלימון לימונדה" 

פתרון יצירתי. חתונה בקמפוס נתניה 

הגבלות הקורונה ההולכות ומתהדקות בעקבות הגל השני יוצרות בעיה ממשית עבור לא מעט זוגות שצפויים להתחתן בקרוב ונאלצים לבטל. אלא שבעקבות יוזמה של הרב שניאור לנדא, שליח חב"ד הפעיל בקרב סטודנטים ברחבי העיר, נמצא עבורם פתרון יצירתי – חתונה כדת וכדין בבית חב"ד בקמפוס נתניה, כשהמקום יעמוד לרשות בני הזוג ללא עלות.

"הייתי אמור לחתן כמה זוגות של סטודנטים בתקופה הקרובה ובעקבות ההגבלות הם נתקעו בלי מקום להתחתן בו", אומר הרב לנדא בשיחה עם "נתניה נט". "יש לנו בית חב"ד מרשים ומפואר שמתאים ל-20 איש שיכולים להיות בו בנינוחות וליהנות מאירוע מכובד. נכון שקשה לאנשים עם חופה של 20 איש, אבל כמו שכותב הרבי מלובאוויטש זצ"ל, ברגע שהוחלט על תאריך לחתונה לא כדאי לדחות, ומדובר על מזל וברכה לכל החיים".

פעילות קהילתית - שליח חב"ד מחתן זוגות במסגרת הגבלות הקורונה

הרב לנדא, נשוי פלוס ארבעה המתגורר בקריית השרון, פרסם בשבוע שעבר פוסט בנושא בפייסבוק ועד מהרה התקבלו מאות פניות מכל רחבי הארץ, חלקם כבר מיהרו לשריין לעצמם תאריך. כמו כן התקבלו שיחות מספקים, דוגמת צלמים ומאפרות, שהתלהבו מהיוזמה והציעו סיוע במחירי עלות. "תמיד צריך לראות את הדברים באור חיובי ולעשות מהלימון לימונדה", הוא מסכם. "יש כאן רצון לעזור לזוגות מכל הלב. זו הזדמנות להתמקד בזוג עצמו ולשים פוקוס על הקשר הזוגי והקמת הבית היהודי. את המסיבה הגדולה עם הידידים וכל החברים אפשר לעשות במועד מאוחר יותר, לאחר שתחלוף הקורונה".