פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סיום קורס מנהיגות נשות נתניה קיימו מפגש חגיגי לרגל סיום קורס מנהיגות סיום קורס מנהיגות

הקורס נערך במסגרת קידום מעמד האישה ובהמשך צפויים בעירייה להוציא לפועל מיזמים חברתיים שעלו בו. המשנה לראש העיר, טלי מולנר: "הקורס היה מעשיר ומעצים ובזכותו יצליחו המשתתפות לנתב את היכולות שלהן לתרומה בקהילה"

סיום קורס מנהיגות

בשבוע שעבר נערך מפגש סיום והענקת תעודות לבוגרות קורס המנהיגות, שנערך בהובלת קרן דורון מטעם קידום מעמד האישה בנתניה, יועצת ראש העיר למעמד האישה, אילנה גורן, ובסיוע נציגת מועצת הנשים, אורנה רג'יניאנו. מדובר בחלק ממכלול של קורסים במהלך השנה, בכלל זה קורס מנהיגות, קורס דירקטוריות ופורום נשים עירוני. האירועים נעשים בשיתוף מתנ"ס קריית השרון. בקורס המנהיגות הציגו הנשים מיזמים קהילתיים שונים, כשהכוונה היא בהמשך להוציא אותם אל הפועל בהשתתפות היזמיות.

"התגובות היו מצוינות והקורס היה מעשיר ומעצים", אמרה המשנה לראש העיר והממונה על קידום מעמד האישה, טלי מולנר. "המשתתפות סיפרו כי בזכות הקורס הן יצליחו כעת לנתב את היכולות שלהן לתרומה לקהילה ולהובלת פרויקטים חברתיים. אני מצפה בהתרגשות לראות את המיזמים המדהימים יוצאים לפועל, ונמשיך להפיק קורסים ייחודיים לקידום והעצמה נשית. תודה גדולה לראש העיר שמאפשרת לי לקדם נשים ולהעצימן".