פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
טקס הענקת תעודת הצטיינות  תעודת הצטיינות מצה"ל לפאני רוזליו טקס הענקת תעודת הצטיינות

פאני רוזליו מובילת פרויקט "אורות של תקווה" בארגון אלאור, ארגון לאנשים עם צרכים מיוחדים, קיבלה תעודת הצטיינות. "לפאני תרומה רבה לקידום והכרה באחר ובשונה"

טקס הענקת תעודת הצטיינות 

פאני רוזליו, רכזת ומדריכה בבית טופז מארגון אלאור מזה 17 שנים, קיבלה תעודת הצטיינות בטקס של מפקד אוגדה 340, כאות הערכה על פועלה למען שילוב דיירים עם צרכים מיוחדים בפרויקט משותף עם צה"ל. פאני מביאה איתה הרבה מסירות, דאגה, אכפתיות ואהבה לדיירים.

במהלך השנים התמקצעה, עברה קורס מדריכים מוסמכים, צברה ידע וניסיון רב ומונתה כרכזת בית טופז. במסגרת עבודתה מונתה פאני להוביל את קבוצת הדיירים אשר מתנדבים בצבא במסגרת פרוייקט ״אורות של תקווה״, ומדי יום שני מלווה את קבוצת הדיירים, מסייעת להם בעבודתם בציוד תיקי לוחמים, ונותנת מענה לכל צורך שעולה משני הצדדים, פועלת רבות למען עידוד הקשר בין הדיירים וחיילי מחנה נחשונים ונמצאת בקשר הדוק עם מפקדי המחנה.

אורלי ינאי, מנהלת מערך דיור ותעסוקה ״אור״ לאנשים עם צרכים מיוחדים בארגון אלאור: "לפאני תרומה רבה לקידום והכרה באחר ובשונה וליצירת שיח של שווים בין שווים".

ארגון אלאור הינו ארגון הקיים מזה כ- 30 שנה ומטפל באנשים עם צרכים מיוחדים. לארגון מסגרות שונות החל מכפר בני ציון בראש העין ומהווה בית לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, מערך דיור אור בנתניה עם בתים בקהילה ועוד.