פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תמונה: עיריית נתניה נתניה מנגישה את חופי הרחצה תמונה: עיריית נתניה

חופי הרחצה סירונית, האמפי והרצל מונגשים גם לאנשים עם כיסאות גלגלים – לרשותם נגישות עם כיסא גלגלים בשביל גישה נוח מהמעלית אל הים עד החוף, ואפשרות להיכנס עד המים באמצעות כיסאות מותאמים


בנתניה 10 חופי רחצה מוכרזים המותאמים גם לציבור המתנייד עם כיסאות גלגלים שיכולים ליהנות מבילוי מהנה וחווייתי בחופי הרחצה.
עונת הרחצה נפתחה לאחר שדרוג חופי הרחצה והמתקנים לטובת הציבור ובאי החוף עם השקעה של למעלה מ-3 מיליון שקלים בשדרוג וחידוש מתקני החופים, לרבות שדרוג המלתחות, סככות צל, הסדרת חנייה ועוד. כמו כן, בוצעו הדרכות והכשרות ייעודיות לצוות המצילים והוסדר מערך האכיפה לרווחת הציבור.

חוף הרצל, חוף סירונית וחוף האמפי מונגשים עבור אנשים המתניידים עם כיסאות גלגלים, כך שיוכלו ליהנות מחוויה של ירידה לחוף הים עם כיסא הגלגלים בשביל מונגש ותחושה של כניסה למים באמצעות כיסאות מיוחדים עמם ניתן להיכנס למים. כסאות הנכים נמצאים בסוכות המציל, כאשר השירות ניתן לפי בקשה.
לרווחת הציבור, הונגשו סככות ישיבה הכוללת שולחן מונגש המותאם לאנשים עם כיסאות גלגלים.

המשנה לראש העיר טלי מולנר הממונה על החופים: "אין דבר חשוב מנגישות והנגשה של מתקנים ציבורים ובמיוחד חופי הים לנכים. אני הכי נהנית לקבל בימי שבת הודעות מנכים המברכים אותנו על השיפורים שנעשו למענם בחופים".