פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
בית ספר שלהבות 15 ילדים לא התקבלו לבית הספר 'שלהבות', ההורים זועמים בית ספר שלהבות

לטענת הורים שילדיהם לא התקבלו לבית ספר שלהבות בנתניה הוחלט שרירותית להעביר את ילדיהם למוסדות חינוך אחרים. העירייה: "כל התלמידים קיבלו שיבוץ לבית הספר הסמוך למקום מגוריהם" 

בית ספר שלהבות 

לא פחות מ-15 ילדים התבשרו כי לא התקבלו לבית הספר שלהבות בנתניה. ההורים הזועמים לא מבינים את הסיבה, ולטענתם, ניסיונות לברר את פשר הדבר ולקבל הסבר מניח את הדעת להחלטה התמוהה בלשון המעטה, עלו בתוהו.

"העירייה פשוט לא רוצה לקבל את הילדים שלנו לבית ספר שלהבות. לא יודעת למה – בגלל שהם חב"ד או בגלל כסף, אין לי מושג. רשמו את הילדים לבתי ספר אחרים, כמו 'תחכמוני'. אין לי כלום נגד בית הספר הזה, אבל אני רוצה שכל הילדים שלי ילמדו יחד", הבהירה אחת האימהות, ששננים מילדיה כבר לומדים בשלהבות. לדבריה, המחדל נוגע לילדים רבים נוספים. "ידוע לי על 15 ילדים עם אותה בעיה. אנחנו ההורים לא יודעים מה לעשות, אבל אף אחד בעירייה לא רוצה לראות או לשמוע אותנו. למה לא מאפשרים לנו לבחור באיזה מוסד חינוכי לרשום את הילדים? לא יכולים להגיד לנו 'אתם הולכים לבית הספר הזה וזהו'. אלה הילדים שלנו, החיים שלנו, ואנחנו רוצים את החינוך הטוב ביותר עבורם".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "בית הספר שלהבות אשר נפתח בשעה טובה – קיבל סמל מוסד עבור כיתה אחת מעורבת בשכבת גיל ולא כפי שההורים מתכננים, שתהיינה בכל שכבת גיל 2 כיתות נפרדות מבחינה מגדרית, מבלי להתייחס למס' החדרים שישנם בבית הספר. לידיעה - בביה"ס יש מקום ל 6 כיתות בלבד והוא נמצא בתפוסה מלאה כך שלא ניתן לקלוט מעבר למי שכבר רשום. כל התלמידים קיבלו שיבוץ לבית הספר הסמוך למקום מגוריהם. יודגש כי מינהל החינוך אמנם פתח תכניות המאפשרות בחירה, אך מדובר בבחירה מבוקרת, בכפוף כמובן למס' הנרשמים".