פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
תלמידי היזמות הטכנולוגית בריגלר  יזמות טכנולוגית ללמידה מיטבית תלמידי היזמות הטכנולוגית בריגלר

תלמידי בית ספר ריגלר הלומדים במסלול המצויינות של העתודה המדעית טכנולוגית - אלקטרוניקה ומחשבים בשכבה ט', השתתפו בכנס ארצי וירטואלי למתכנתים - "יום הסקראץ' והפייתון"

תלמידי היזמות הטכנולוגית בריגלר 

בכנס הציגו התלמידים את "סביבת העבודה ללמידה מרחוק" אותה פיתחו ותכנתו. תלמידי המסלול בהובלת המורה דוד אברמוב, פיתחו את התוכנה שנועדה להיות מותקנת במחשבו האישי של התלמיד בתקופת חירום בה התלמידים לומדים מרחוק.
התוכנה כוללת את המרכיבים העיקריים לשימוש בתקופת הלמידה מרחוק כגון: זום, פנקס תזכורות, יומן, מוזיקה, חיפוש במאגרי מידע ומנועי חיפוש ומחשבון. את הרעיון קיבלו התלמידים בימי הלמידה מהבית כשחוו את הקושי בלמידה סינכרונית וא-סינכרונית. כבר באותם ימים הם החלו בפיתוח ותכנות סביבת עבודה שנותנת מענה לצרכי התלמידים ומביאה ללמידה מיטבית. התוכנה, שנכתבה בשפת התכנות פייתון, כוללת כאלפיים (2000) שורות קוד ומתפקדת כמיני מערכת הפעלה על מחשבו האישי של התלמיד, לצד מערכת ההפעלה המותקנת במחשב.
בכנס השתתפו מהנדסי תוכנה מחברות הייטק מובילות- גוגל, וויקס ומיקרוסופט שליוו את התלמידים לאורך היום וצפו בתוכנות שפיתחו. המהנדסים ציינו לשבח את היוזמה המקורית ואת רמת התכנות הגבוהה שהציגו תלמידינו.