פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
סמ"ר דניאל יארצ׳וק  סמ''ר דניאל יארצ׳וק - חייל מצטיין סמ"ר דניאל יארצ׳וק

סמ''ר דניאל יארצ׳וק, תושב נתניה קיבל ביום שני שעבר אות הצטיינות ממח"ט בצה"ל. "זה מספק להשפיע על החיים של אנשים מסביב" סיפר 

סמ"ר דניאל יארצ׳וק

ביום שני שעבר נערך טקס מצטייני מח״ט אפרים ליום העצמאות. בטקס נבחרו 59 חיילים מצטיינים, בהם סמ''ר דניאל יארצ׳וק, תושב נתניה.
הטקס, שנערך במתכונת מצומצמת עקב נהלי הקורונה, שודר גם במתכונת "לייב" על מנת לאפשר למשפחות המצטיינים לראות את הטקס ולצפות בקרוביהם שקיבלו מצטיין מח"ט.

סמ'ר דניאל יארצ׳וק, דניאל גר בנתניה ומשרת כחובש בחטמ''ר אפרים, בהתחלה שובץ כלוחם ובהמשך יצא לקורס חובשים והועבר לאיו"ש "אמנם היה לי קשה לעזוב את החברים אבל עכשיו אני מבסוט ומרוצה מהתפקיד" סיפר דניאל והוסיף "לפני שנה וקצת קרה אירוע בגזרה בו הוקפצנו למישהי עם מחלות רקע, אובדנית אשר לקחה המון כדורים וכתוצאה מכך נפלה ואיבדה הכרה, טיפלנו בה ופינינו אותה במצב מצוין לביה"ח.
זה מספק להשפיע על החיים של אנשים מסביב, משמעותי לתת ביטחון גם לאזרחים וגם לחיילים כאן. אני שמח שהעבודה שלי משתלמת ושרואים את זה.''

אל"ם יפתח נורקין, מח"ט אפרים: "השנה אנחנו מציינים את טקס המצטיינים במתכונת קצת אחרת, אך חגיגית ומרגשת לא פחות. במעמד הזה נוקיר את תודתנו לחיילים, לנגדים ולקצינים שפועלם משמש דוגמא ומופת לנו ולחברה כולה. צה"ל נשען על מפקדים וחיילים איכותיים. עלינו להבין את גודל המחוייבות והאחריות שעל כתפינו, ולהמשיך לשמש דוגמא ומופת לחברה כולה.
מצטיינים יקרים: המשיכו לשאוף למצויינות- לא לשלמות. זכרו כי זו היא דרך חיים ואין לי ספק שתגיעו רחוק."