פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
יוני ג'ורנו "המקום הנמוך אליו הגעתי בעברי הוא נקודת החוזק שלי היום" יוני ג'ורנו

ראיון חושפני: יוני ג'ורנו, יו"ר סיעת "נתניה שלנו" עונה על שאלות אישיות שחושפות פן נוסף שלא הכרתם 

יוני ג'ורנו מוכר בעיקר כדמות פוליטית, פעיל חברתי, בנאדם חזק שלא מפחד מדרך ועבודה קשה כזה שנרתם לעזור לכל מי שרק ניתן. יוני ג'ורנו מי שמתמודד בבחירות למועצת העיר כיו"ר רשימת "נתניה שלנו" חושף צד רגיש במיוחד ומוכיח פעם נוספת שהוא שם את כל הקלפים על השולחן.

עובדות יבשות שלא מכירים על יוני ג'ורנו?
חגגתי ממש לא מזמן יומולדת 41, בן זקונים למשפחה מרובת ילדים- אנחנו עשרה אחים ואחיות, אני גרוש ויש לי ילד בן 17.
מה נקודת החוזק שלך?
עברתי המון בחיים שלי, לא הכל הלך חלק ועל כל מטרה שהשגתי נלחמתי בים יזע ודמעות. הגעתי לנקודות שפל שכוללות שני נסיונות התאבדות ואישפוז מרצון בבית חולים פסיכיאטרי. בדיעבד המקום הנמוך אליו הגעתי בעברי הוא נקודת החוזק שלי היום. אם לא הייתי עובר את מה שעברתי לא הייתי במקום שבו אני נמצא היום.

אנשים בנתניה - "המקום הנמוך אליו הגעתי בעברי הוא נקודת החוזק שלי היום"

ג'ורנו ואמא "מאוד קשור לאמא שלי ואפילו גר אצלה היום"

מה נקודת החולשה שלך?
ללא ספק חסרי ישע, קשה לי לראות את זה ואני תמיד אעשה כל שביכולתי כדי לסייע. עזרה לאחר זה מה שבעיקר מוביל אותי בעשייה החברתית, חשוב לי לפעול כדי לשפר, לעשות כדי לעזור, לנסות עד כמה שאני יכול לחסוך מאנשים קושי.
ממה אתה מפחד?
מהיום שבו אמא שלי שתיבדל לחיים ארוכים, תלך לעולמה. אמא שלי כבר אישה מבוגרת, בת 84 מרבית חייה כבר מאחוריה ולפניה לא עוד הרבה. אני מאוד קשור לאמא שלי ואפילו גר אצלה היום מתוך בחירה מלאה. חשוב לי לחוות ולנצל כמה שיותר זמן לצידה כי ברור לי שזה זמן שלא יחזור. ושהיום הזה יגיע ברור לי שהוא יהיה הקשה בחיי.
על מה אתה מתחרט?
שלא הבאתי עוד ילד עד היום.
משהו שלא יודעים עליך
לא הייתי בחו"ל 18 שנים, יש לי פחד מטיסות, ממקומות סגורים, מי שמכיר אותי יודע שבמעלית אני לא עולה, אז בטח לא מקום סגור כמו מטוס במשך כמה שעות.
נשבעתי לחברה טובה שלי שכאשר יסתיימו הבחירות, ולא משנה מה תהא התוצאה, אני רוצה טיול של אחרי צבא לפחות שבועיים לנקות את הראש.
שאלה לסיום, איפה אתה רואה את יוני ג'ורנו בעוד 10 שנים?
בעוד 10 שנים אני רואה את עצמי בזוגיות טובה אבא לעוד ילד אחד לפחות. בפן המקצועי אני רואה את עצמי עוד 10 שנים אחרי קדנציה אחת כראש עיריית נתניה עם הפנים לכנסת.