פרסומת באנר עליון עיריית נתניה דף הבית
דניאל מזרחי | צילום: אבי צדר דניאל מזרחי חולמת להיות מיס פרוגרס הישראלית דניאל מזרחי | צילום: אבי צדר
נציגת נתניה בת ה-21 מקווה להעפיל לטקס הגמר בתחרות שלא שמה דגש על יופי בלבד, אלא גם על העצמה נשית וקידום ערכים. המנצחת תייצג את ישראל בתחרות העולמית באיטליה
פתחו יומנים: ב-1 באוקטובר ייערך טקס הגמר של תחרות מיס פרוגרס הישראלית.

דניאל מזרחי | צילום: אבי צדר

לא פחות מ-100 מתמודדות נרשמו לתחרות וישתתפו בהצבעה שתצא לדרך ב-5 בספטמבר ותימשך עשרה ימים. 20 המאושרות יעפילו לשלב הגמר והמנצחת תייצג את ישראל בתחרות העולמית שתיערך באיטליה.
למי שלא מכיר נספר, כי מיס פרוגרס אינטרנשיונל הינה תחרות הנערכת מדי שנה בארץ נבחרת. בניגוד לטקסים שונים בעולם, מיס פרוגרס שמה דגש על העצמה נשית ובנוסף על תחומים וערכים דוגמת תרבויות שונות, איכות סביבה, בריאות, זכויות אדם ושוויון הזדמנויות.
בפן המקומי, מי שתמשוך את מירב תשומת הלב היא נציגת נתניה ומועמדת מספר 71 דניאל מזרחי. בתחילת החודש היא תפרסם בקרב מכריה וחבריה את העמוד שנפתח עבורה במסגרת התחרות ותקווה להגיע אל 20 הגדולות שיעלו לגמר.
אנשים בנתניה - דניאל מזרחי חולמת להיות מיס פרוגרס הישראלית

דניאל מזרחי | צילום: אבי צדר

רק בריאות

"דפדפתי קצת בפייסבוק ונחשפתי לכתבה על התחרות", מספרת דניאל בראיון ל'נתניה נט'. "אהבתי מאוד שיש כאן גם אלמנטים מעבר ליופי כמו עיסוק בערכים. אמנם תמיד נמשכתי לתחום הדוגמנות והמשחק, אבל אני 1.55 מ' כך שדוגמנית כנראה לא אהיה וחשוב לי להביא משהו מעבר לחיצוניות".
בנוסף לתמונות ששלחו ולסרטונים בהם הציגו את עצמן, התבקשה כל מועמדת לבחור ערך אליו היא מתחברת ופרויקט שתרצה לקדם על פי אותו ערך במידה ותזכה בתחרות. מזרחי לא התלבטה הרבה ובחרה בבריאות. "לפני כחודש איבדתי את סבי בגלל המחלה הארורה", היא אומרת. "בלי בריאות שום דבר לא שווה. הפרויקט שארצה לקדם נועד עבור ילדים שחולים במחלת הסרטן מבתי חולים בכל הארץ. לדאוג להם באופן קבוע ליחס חם ופינוקים שיעשו להם טוב על הלב".
אנשים בנתניה - דניאל מזרחי חולמת להיות מיס פרוגרס הישראלית

על משחק וחשיפה

דניאל מזרחי (21) מתגוררת במרכז העיר בנתניה. אחות בכורה להדס (14) ונועם (7). בתיכון למדה בגימנסיה נתניה במגמת מנהל עסקים וחשבונאות וכיום עובדת כנציגת מכירות בהוט. מסורתית, מגדירה את עצמה "מאמינה מאוד" ושומרת שבת בחמש השנים האחרונות.
"אני מתרגשת לקראת פתיחת ההצבעה ומקווה מאוד שאנשים יתחברו אלי ולערכים שאני מייצגת", אומרת דניאל.
עברו לך בראש מחשבות על האפשרות שתזכי?
"כמובן שזה עבר לי בראש. זו תהיה התרגשות גדולה מאוד לייצג את ישראל באיטליה, חוויה עוצמתית וחשיפה ענקית. אהיה מאושרת אם אוכל להוציא את הפרויקט שלי אל הפועל".
מה התכניות לעתיד
"אני עדיין לא חושבת רחוק מדי, אבל אולי אלמד משחק אצל יורם לוינשטיין. החלום הגדול הוא להיות שחקנית".