הדמיה | גיורא גור ושות' אדריכלים בע"מ  רשת מועדוני כושר חדשה מגיעה לנתניה הדמיה | גיורא גור ושות' אדריכלים בע"מ 

רשת מועדוני הכושר לזוז מגיעה לנתניה ותשכור אולם בשטח המשתרע על פני 2000 מ"ר

הדמיה | גיורא גור ושות' אדריכלים בע"מ 

רשת מועדוני הכושר הארצית לזוז חתמה עסקה ותקבל 2000 מ"ר בפרויקט הנדל"ן החדש של קבוצת דוד-אזולאי בשכונת אגמים 3. הפרויקט יבנה על מגרש בגודל 5 דונם בקרבת שדרות בן צבי ושדרות שלום עליכם. הפרויקט יכלול 7 קומות משרדים, לצד 6000 מ"ר של מסחר, שתוכננו על ידי משרד האדריכלים גיורא גור ושות'.

קבוצת הנדל"ן דוד אזולאי מנצלת את תנופת הבנייה והפיתוח בנתניה, במיוחד בשכונות אגמים וקריית השרון. הפרויקט של קבוצת דוד אזולאי, אסטרטגי עבור שכונת המגורים בה היא מתוכננת לקום כיוון שהיא תספק מקומות עבודה לצד מסחר עבור תושבי השכונה.
לרשת מועדוני הכושר לזוז יש כיום סניפים בראשל"צ, אשדוד ,ירושלים , פתח תקווה , יבנה מגיעה לראשונה לאזור השרון.

קבוצת דוד אזולאי, בבעלות איש העסקים דוד אזולאי וד"ר רענן כהן הובילה מספר עסקאות גדולות ומשמעותיות בעיר ודורגה במדד Dun`s 100 כאחת ממאה חברות הבניה והיזום הגדולות בישראל. באחרונה החלה הקבוצה בבניית פרויקט בקריית השרון הנקרא "בראשית-FAMILY", המשתרע על פני 4 דונם והכולל 62 יחידות דיור למגורים על פני 15 קומות. הפרויקט יוקם בצומת הרחובות דרך הפארק ורחוב אלונים, מול חורשת הסרג'נטים.

דוד אזולאי, בעלים של קבוצת דוד אזולאי: "הפרויקט מבקש לנצל את תנופת הפיתוח שחוות נתניה אותה מובילה ראשת העיר מרים פיירברג. העסקה שסגרנו עם רשת מועדוני הכושר המובילה לזוז היא בשורה אמיתית אמיתית לתושבי עיר".