רמדה חדרה - בריכת חוץ ויציאה קרובה ביותר לחוף הים | צילום: מקס מורון הושקה ברמדה חדרה רשת מלונות JACOB רמדה חדרה - בריכת חוץ ויציאה קרובה ביותר לחוף הים | צילום: מקס מורון

בשורה משמחת: רשת מלונות חדשה -מלונות JACOB הגיעה לישראל. טלי פסח נציגת הבעלים "אנו מצפים לקהל הישראלי שיגיע וימלא את המלונות"

רמדה חדרה - בריכת חוץ ויציאה קרובה ביותר לחוף הים | צילום: מקס מורון

בזמן שכל המדינה הייתה סגורה עקב מגפת הקורונה, קמה רשת מלונות חדשה בשם JACOB. רשת מלונות JACOB כוללת חמישה בתי מלון, המציעים כ 430 חדרים שמשתרעים בלמעלה מ- 28,000 מ"ר וממוקמים בירושלים, תל אביב, טבריה, נהריה וחדרה.

כל אחד ממלונות הרשת מצטיין באופי המייחד אותו ובד בבד, כולם דומים בסטנדרטים הבלתי מתפשרים, באווירה החמה ובגישת השירות הבלתי מתפשרת.

במלונות הרשת ניכרת תודעת שירות גבוהה, לצד עיצוב מוקפד עד הפרט האחרון ובכל אחד מהמלונות מורגשת אווירת נופש ייחודית, מענגת ומפנקת.

הרשת בבעלות פרטית של איש עסקים ישראלי שהחליט להנציח את שם אביו המנוח על שמו נקראת הרשת. בחודשים האחרונים שופצו המלונות בעלות כוללת של כ-100 מיליון שקלים ולקראת הקיץ כל המלונות ערוכים לקבל את ציבור האורחים ולהעניק את השירות והאיכות שהיא גולת הכותרת של הרשת.

חדשות נדל"ן - הושקה ברמדה חדרה רשת מלונות JACOB

רמדה חדרה. חדר מפנק | צילום: מקס מורון

נמסר כי הרשת שמה לה למטרה לקדם ולהציב נשים בתפקידי ניהול בכירים. ולפני מספר שבועות הודיעה הרשת על מינוייה של ענת שאול למנכ"לית מלון רמדה חדרה.
ברשת ארבע מנכ"ליות ושדרת ההנהלה של הרשת מורכבת מרוב של 80% נשים.

טלי פסח נציגת הבעלים "אני נרגשת להשיק היום את רשת מלונות ג'ייקוב- רשת מלונות חדשה בישראל הכוללת כעת 5 מלונות בפריסה ארצית המותאמים לקהל הישראלי על שלל העדפותיו ורצונותיו. בימים אלה כבר בוחנים התרחבות ואנו מצפים לקהל הישראלי שיגיע וימלא את המלונות ויהנה מחוויה מוקפדת, איכותית ומשתלמת".