סניף דואר שירות "תור בקליק" בנתניה יורחב לסוכנות נוספת דואר ישראל | צילום: תמר מוצפי 

דואר ישראל הרחיבה את שרות "תור בקלק" שיצטרף לשלושה סניפים וסוכנויות בעיר המעניקים שירות רק באמצעות "תור בקליק" בהזמנה מראש 

דואר ישראל | צילום: תמר מוצפי 

החל מהשבוע ניתן יהיה להגיע לסוכנות אזור התעשיה הצפוני ברחוב דוד פנקס 24 בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף. מאז החלה הטמעת השירות בנובמבר האחרון, חלה עלייה של מאות אחוזים בהזמנת תור מראש וכיום 40% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, שתאפשר לנו להיערך נכון יותר להגעת הלקוחות ולווסת את העומסים במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו בהדרגה מאות סניפים נוספים לשירות "תור בקליק".

ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר www.israelpost.co.il ובאפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף, בשלב הראשוני יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר להכוונה והדרכה. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.