הדמיה: א.פריאון א.ברודנר - אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ עסקת נדל"ן גדולה במתחם השוק בנתניה הדמיה: א.פריאון א.ברודנר - אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

חברת הנדל"ן אזואלי מכרה שטח מסחר של 550 מטר בפרויקט "בראשית נתניה". היקף העסקה כ-16 מיליון שקלים 

הדמיה: א.פריאון א.ברודנר - אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

קבוצת הנדל"ן דוד אזולאי חתמה על מזכר הבנות עם רשת מזון  מעדני mania למכירת שטח של 550 מטר בפרויקט ענק שמוקם בימים אלה בשוק.
הפרויקט משתרע על פני 5 דונם ברחוב שוהם בשוק בנתניה וכולל 100 יחידות דיור למגורים ומתחם מסחרי בגודל 3000 מ"ר שישמש את מתחם השוק החדש בנתניה. הפרויקט שואף ליצור מרכז מסחר בעל אופי דומה לשווקים המחודשים בישראל כמו שוק מחנה יהודה בירושלים ושוק הפשפשים בתל אביב.

במקביל לבניית הפרויקט, עיריית נתניה משקיעה בשדרוג תשתיות התחבורה המרכזיים המחברים בין הפרויקט למרכז העיר, מרחוב שוהם ורחב זנגוויל, במטרה להגדיל את תנועת המבקרים והדיירים ברובע המסחר.

דוד אזולאי, בעלים של קבוצת דוד אזולאי: "הפרויקט מנצל את תנופת ההתחדשות העירונית שמובילה ראשת העיר מרים פיירברג והיא בשורה אמיתית לתושבי נתניה. לסגור עסקה כזו בימי סגר ובזמן מגפה אינם דבר של מה בכך. רבים כבר הספידו פרויקטים הכוללים קומות מסחר. העסקה שנחתמה מוכיחה בדיוק את ההפך - עדיין יש ביקוש לפרויקטים מסוג זה".