חדר במלון David Tower | צילום: סיקולסקי ספא מרהיב ואירוח יוצא דופן במלון DAVID TOWER נתניה חדר במלון David Tower | צילום: סיקולסקי

מלון הספא העירוני DAVID TOWER פתח את שעריו מחדש כאשר הוא מציג חווית אירוח, שירות, ניקיון וחדרים מושקעים וביניהם חדרי ספא ייחודיים עם טוויסט מיוחד- מקלחת בניחוח אישי ולפי בחירה, משקאות בריאות ועוד. המלון קובע סטנדרטים ברמה בינלאומית הגבוהה יותר שיש כיאה לריוויירה הצרפתית פינת נתניה ישראל

חדר במלון David Tower | צילום: סיקולסקי

מלון DAVID TOWER הוא מקום בו, פנטזיה, רומנטיקה, פינוקים ייחודים ושירות יוצא דופן, מתלכדים לכדי חוויה חד פעמית ומומלצת במיוחד. צבע הזהב מלווה אותך מרגע הכניסה למלון ועובר כחוט השני בין המסדרונות, המעלית ועד ההגעה לחדר. בקומה השנייה נמצא ספא VIA MARIS שם תוכלו לקבל עיסויים, להשתכשך בבריכה מקורה או להירגע בחמאם טורקי – אבל עוד נגיע לזה.

המלון נמצא במרחק הליכה מהטיילת, מהים וליד מסעדות ובתי קפה רבים. אבל לא באמת צריך לצאת מהמלון כי בימים אלה הושקו במלון חדרי האקזקיוטיב. מדובר בחדר רחב ידיים עם מרפסת ענקית שצופה לים ומיטת KING ענקית ונוחה. החדר מאובזר מאוד; מכונת קפה וקפסולות נספרסו, פן ומקרר קטן ובו משקאות בריאות. בהתאם לרוח התקופה דלת הכניסה עם מדבקה מיוחדת שמסמנת שהחדר עבר חיטוי. במלון מאד מקפידים על ניקיון וחיטוי. במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים וברחבי המלון מפוזרות עמדות חיטוי בכל פינה. בחדר תחכה לכם ערכת הגיינה אישית. החדרים במלון גדולים ומרווחים מאד, אבל גולת הכותרת היא המקלחות. כן, כן הרי מה הכי חשוב בחופש איכותי וטוב? המקלחות בחדרי המלון ענקיות ומציעות זרם מים חזק בו ניתן להכניס קפסולה, ממש כמו במכונת קפה, כדי ליצור ניחוח לפי בחירה המלווה אתכם לאורך זמן.

חדשות נדל"ן - ספא מרהיב ואירוח יוצא דופן במלון DAVID TOWER נתניה

פינת שלווה ורוגע בספא | צילום: סיקולסקי


סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון DAVID TOWER. על פי הסיפור, הסולטאן בנה לבחירת לבו מגדל מפואר כדי להתייחד עם אהובתו על אחד הצוקים הנושקים לים התיכון. הסיפור מורגש בכל חלק במלון ,כמו גם בספא VIA MARIS שמשלים את תחושת הרוגע והמפלט מחיי היומיום. ספא VIA MARIS משתרע על שטח של 1000 מ"ר, שנפתח לפני שבועיים תוך הקפדה יתרה ודקדקנית על כל פרט ופרט ועל כלל דרישות ההגיינה, כולל בריכת השחייה הפנימית והמחוממת ופינת המנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה. הספא מצויד בחדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות מתכווננות אקסקלוסיביות סוויטת טיפולים זוגית, ג'קוזי, ג'קוזי פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, חדר כושר מאובזר במכשירי כושר מתקדמים וחדשניים.
החומרים והמרכיבים בהם הספא משתמש לטיפולים לקוחים מתוך יומן המסע שניהל במהלך מסעות נדודיו ובכל מקום קסום שהגיע חקר את מנהגי המקום ולמד את סודות הטיפולים העתיקים להרגעת הגוף והנפש כדי להעניק לאהובתו בתום מסעו.

חדשות נדל"ן - ספא מרהיב ואירוח יוצא דופן במלון DAVID TOWER נתניה

ארוחת בוקר במלון | צילום: מאירה רז

בארוחת הבוקר במלון מקפידים על רחוק חברתי; השולחנות רחוקים אחד מהשני, יש שולחנות שהוצאו למרפסת. מגוון המנות גדול מאד. הארוחה כוללת מאפים, לחמים, ביצים, סלטים, גבינות, דגים, קישים והכל בצלוחיות קטנות ואישיות, מתאים לתקופת הקורונה. בעמדת הבר תוכלו לקבל חביתה עם שלל תוספות שהמלצרים מביאים לשולחן כדי לא לגרום להתקהלות, הכל על מנת לשמור על המרחק.

פנינה בנתניה, בהחלט מומלץ!

חדשות נדל"ן - ספא מרהיב ואירוח יוצא דופן במלון DAVID TOWER נתניה

מלון David Tower | צילום: סיקולסקי

*תוכן שיווקי

מלון DAVID TOWER רח' דוד המלך 8 נתניה

https://www.accorhotels.com/gb/hotel-9675-david-tower-hotel-netanya-mgallery-by-sofitel/index.shtml