חוף סירונית נתניה "שיטת מצליח נגמרה. חוק זה חוק" חוף סירונית נתניה

טלי מולנר מתגייסת מדי שבת לאכיפת המחירים המסובסדים לציוד בחופי הים. "כבר אין ויכוחים על תעודת תושב ותהיה אפס סובלנות לזכיין שינסה את מזלו", היא מבהירה. "חשוב לי לוודא שתושבי נתניה ייהנו וכולם יהיו צמודים למחירון העירוני" 

כבר לפני כשלוש שנים התקבלה החלטה בעיריית נתניה על סבסוד המחירים לציוד הנלווה בחופי הים, דוגמת כסאות, שמשיות ושולחנות במחיר של חמישה שקלים בלבד ליחידה, וכן מיטה במחיר של 15 שקלים. אלא שעד לאחרונה, בעיקר בשל היעדר פיקוח בנושא, הנושא לא נאכף והזכיינים ניסו לעיתים לשנות מחירים בחזקת איש הטוב בעיניו יעשה.

מי ששמה לה למטרה לפתור את הסוגיה בהקדם היא המשנה לראש העיר והממונה על החופים, טלי מולנר. "לצערי בעבר לא הקפידו לאכוף את הנושא, שינו מחירים, מחלק ביקשו תעודת זהות ומחלק תעודת תושב ועוד, אבל בשנה וחצי האחרונות יש שיפור גדול והנושא מאוד מסודר", אומרת מולנר. "אני באופן אישי מכתתת רגליים מחוף לחוף בשבתות ועושה ביקורות פתע אישיות כדי לוודא שכולם צמודים למחירון העירוני וגם לא מגבילים משפחה גרעינית בכמויות. עבורי זה נושא בעל חשיבות עליונה ואני גם נפגשת עם הזכיינים ומרעננת את הנהלים. בסופו של דבר יכול להיות חוף מושקע ונקי עם מצילים מקצועיים, אבל מישהו בא וקולט שגבו ממנו יותר על כסא או שמשיה. כל החוויה שלו תיהרס והוא צודק. חשוב לי שתושבי נתניה יקבלו את המחירים המוזלים וייהנו מהבילוי בים".

חדשות נדל"ן - "שיטת מצליח נגמרה. חוק זה חוק"
בעקבות טענות תושבים לגביית כסף על השימוש בשירותים בחוף פולג אומרת מולנר: "מדובר בשירותים של הבמבו ויליג' שלא קשורים לעירייה. זה מיותר ומוטב שיוותרו על העניין הזה. פניתי לממונה על רישוי עסקים כדי לבדוק את חוקיות העניין, ובינתיים אני פונה לתושבים – אל תשלמו, תצביעו ברגליים ותשתמשו בשירותים העירוניים הקיימים בחוף. הם נקיים ובחינם".

מולנר נזכרת בימים בהם חלק מהזכיינים עשו ככל העולה על רוחם ומדגישה שדברים מסוג זה לא יישנו. "היו מי שניסו להתחכם - העלו מחירים, החליטו שלא יותר מכסא או שמשיה למשפחה או החליטו שרק תעודת זהות זה לא מספיק. אמרתי להם שאין דבר כזה. זהו, שיטת "מצליח" נגמרה. חוק זה חוק וכללים הם כללים. כבר אין ויכוחים על תעודת תושב ותהיה אפס סובלנות לזכיין שינסה את מזלו. ביקשתי גם לתגבר את החופים בשלטים עם המחירים בכניסה ועל סוכת המציל. נתניה היא בין הערים הבודדות שיישרה קו בין כל החופים, ובמחירים שווים לכל כיס ברף התחתון ביחס לשאר החופים בארץ".